צעירה מפסגת זאב הגישה בשבוע שעבר תלונה במשטרה בגין הטרדה מינית. "בזמן שעשיתי הליכה בשכונה ואני עם אוזניות שומעת מוזיקה הגיע מישהו מאחור ואחז בי בחזה מאחורה, אותם הרגעים כאילו נמחקו לי מהזיכרון הייתי מעורפלת מה שאני זוכרת זה את הידיים שלו בחזה שלי", סיפרה התושבת בכאב.
1 צפייה בגלריה
הצעירה שהותקפה
הצעירה שהותקפה
הצעירה שהותקפה
(צילום: פרטי)

"ואז ראיתי אדם רץ"


המתלוננת, בת 22, יצאה במוצאי שבת להליכה אותה היא רגילה לעשות כמעט מדי שבוע. היא שמעה להנאתה מוזיקה עם אוזניות. "אחרי 40 דקות של הליכה אמרתי לעצמי שאמשיך לכיוון רחוב רחמילביץ. היה חשוך, לא שמעתי כלום מאחר והייתי עם מוזיקה, כמו בעולם משל עצמי, פתאום אני מרגישה ששתי ידיים אוחזות לי בחזה. נמלטתי מהמקום וקפצתי לכביש. רכב שהיה בנסיעה עצר ואני צורחת 'מישהו נגע בי, מישהו נגע בי'. הנהג עצר ואמרתי לו 'בבקשה מישהו נגע בי ואז הסתכלתי אחורה ראיתי בן אדם רץ, הבחור ברכב הזמין משטרה, והמשפחה שלי הגיעה למקום.

קראו גם:

"אלו היו שניות שאני לא זוכרת בהם כלום, מאותו אירוע אני בטראומה. מאז המקרה אני תחת השפעה של כדורים, מאדם שמח ותוסס שעובד עם אנשים שמבלה עם חברים, הפכתי לאדם באבל. אם הייתי יודעת שזה מה שיקרה לא הייתי יוצאת להליכה. אני לא מאמינה שזה קרה לי ועכשיו אני מפחדת מה יהיה איתי הלאה. אני מקבלת הרבה תמיכה, אבל זה לא עוזר כי הנפש שלי פצועה". לדברי הצעירה, היא מפחדת להפסיק את הטיפול הרפואי מחשש שתסבול מסיוטים בעקבות המקרה: "למה אני צריכה לחשוש לצאת החוצה מביתי?".

"פלאשבקים מטורפים"


הצעירה מפסגת זאב מבקשת עכשיו להעביר מסר לבנות שמסתובבות בערבים לבדן כדי שגם להן זה לא יקרה: "צריך להיות בתקשורת עם ההורים, החברות, הבעל או החבר. את לא יכולה לדמיין מי תהיה הקורבן הבא, זה יכול להגיע לכל אחת בארץ. לצערי הרב, זה עניין של שניות שהחיים פתאום נעצרים. אני מרגישה שאני לא אותה הבחורה שהייתי, החברות שלי לא מכירות אותי. את האירוע עצמו אני מתקשה לזכור בבהירות, ויש לי פלאשבקים מטורפים עליו.
עכשיו היא מנסה לאסוף את עצמה כדי לדעת מה היא עברה: "אני רוצה לראות סרטון שבו מצולם מה שהוא עשה לי. אני מחפשת את המצלמות. הרכב שעבר באותה עת לידי אמר לי שהוא ראה מישהו מאחוריי עם ג'קט אפור. זה כל מה שאנו יודעים כרגע".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה".
מוקדי סיוע לנפגעות תקיפה מינית: מוקד ארצי 1202 | מרכז בת עמי - הדסה 02-6448844 | מרכז ע"ש לינדה פלדמן 02-6255558