עידן חדש: רשת 'מכלול' תיכנס בסוף חודש יולי לפעילות באוניברסיטאות בירושלים ותחליף את ה'אקדמון'. בעוד כשלושה שבועות תנשוב רוח חדשה ומרעננת באוניבסיטה הירושלמית. רשת החנויות 'מכלול' תחל לפעול ותעמיד לרשות הסטודנטים ממגוון מוצריה. הרשת תציע ללקוחותיה ספרות אקדמית-מקצועית, וכן מכשירי כתיבה וציוד משרדי.
2 צפייה בגלריה
אקדמון
אקדמון
אקדמון
(צילום: mynet)
רשת מכלול קיימת מאז 1963, ולה 12 סניפים בכל רחבי הארץ מהדרום ועד הצפון. בין היתר היא מהווה יבואנית של עטי פיילוט, מחשבוני קאסיו ומילוני בבילון. לפני כשנה, חתמו בעלי הרשת עם ספק של ציוד משרדי שמוצריו עשויים להיות מרכזיים בדרישות הלקוחות החדשים בירושלים.
"אני חייב לומר שכבר שלושה שבועות אני מסתובב בירושלים על הפרויקט הזה של החנויות והאנשים מקסימים", אמר מאיר ישראלי, מנכ"ל הרשת ל-mynet ירושלים. "אני לא האמנתי – אומרים לי שלום, מאחלים לי בהצלחה. עכשיו עברתי ברחוב ובעל קיוסק רצה להזמין אותי לארוחת צהריים. אמרתי לו שאני רוצה לשלם והוא אמר לי – 'לא, אתה חדש בעיר, בוא תראה מה זה ירושלמים אמיתיים'. כל הכבוד, זה ממש נחמד וזו עיר מיוחדת מאוד".

קראו גם:

"אנחנו מעורבים במוסדות אקדמיים בארץ כמו אוניברסיטת בר אילן ויש לנו סניף הגדול שנמצא בטכניון בחיפה. כל הספרות האקדמית-מקצועית שהייתה ב'אקדמון' ויותר, תהיה גם בסניף של 'מכלול' באוניברסיטה העברית - לא פספסנו אף הוצאה. עשינו עוד מהלך חשוב לשמחתנו ובעיקר לשמחת התושבים הירושלמים – קלטנו את רוב העובדים שהאקדמון פיטרו. דיברתי איתם אחד-אחד, וכל מי שרצה התקבל לעבוד.
"נתחיל לעבוד כנראה בעוד שבועיים, הפתיחה החגיגית תהיה ב-30 ביולי אחרי תשעה באב, אבל הטסטים לחנות יתחילו עוד קודם. נתחיל לעבוד בשתי הקמפוסים במקביל – בגבעת רם ובהר הצופים.

2 צפייה בגלריה
אקדמון
אקדמון
אקדמון בהר הצופים
(צילום: mynet)

"כמובן שמבחינה חזותית החנות תיראה שונה לחלוטין – העיצוב והסטנדים יהיו אחרים. המגוון יהיה טוב, המחירים יהיו מצויינים, והקהל הירושלמי יהיה מרוצה".