איש חיי הלילה ובעלי בר הצעצוע לשעבר, אלעד ורון שהורשע בתקיפה מינית של עובדות תחתיו ובביצוע מעשה סדום באחת מהן השתחרר לפני 5 חודשים מהכלא וחזר לחיי התרבות, כך נודע ל-mynet ירושלים.
2 צפייה בגלריה
אלעד ורון
אלעד ורון
אלעד ורון
(צילום: מקסים דינשטיין)
ל-mynet ירושלים נודע כעת כי אלעד ורון חזר לחיי התרבות כאשר הוא מתפקד החל מחודש מרץ האחרון כעוזר הפקה במתחם התחנה הראשונה בירושלים. יש לציין כי אין איסור על פי חוק לעסוק בעבודה זו גם אם הורשע ושוחרר מבית הכלא. אך נציין כי אדם שהורשע בעבירות מין ומעשי סדום על פי החוק אינו יכול לעבוד במוסדות מסוימים - מוסדות המכוונים למתן שירות לקטינים ולאנשים עם מוגבלות שכלית או התפתחותית, או לחסרי ישע.
כזכור בשנת 2017 הורשע בעלי בר הצעצוע לשעבר, אלעד ורון בעבירות מין אותן ביצע בשתי עובדות בבית הקפה ובבר הירושלמי שהיו בבעלותו. בירושלים שרר אז הלם בחיי הלילה. על ורון נגזר שבע שנות מאסר ופיצוי כספי בסך 80 אלף שקלים למתלוננות. בהמשך, לאחר שהגיש ערעור על ההחלטה, דחה בית המשפט העליון את הערעור וורון החל לרצות את עונשו.

קראו גם:

לאחרונה פרקליטתו ביקשה מוועדת השחרורים לשחררו בשחרור מוקדם מהכלא בנימוק שהוא עבר טיפולים רבים והליך שיקומי משמעותי בכלא. בחודש פברואר האחרון הוא השתחרר מהכלא וזאת לאחר שהפרקליטות החליטה שלא להתנגד לכך.

2 צפייה בגלריה
מתחם התחנה הראשונה בירושלים
מתחם התחנה הראשונה בירושלים
מתחם התחנה הראשונה בירושלים
(צילום: רפי קוץ)

מטעם בעלי מתחם התחנה הראשונה, אבי מורדוך נמסר: "אלעד ורון הגיע אלינו בפברואר כאשר שמענו ממנו וגם מהמנהל שלי פה על העבר שלו. בשלושת החודשים הראשונים הוא היה תחת ביקורת ופיקוח שלי ועבד רק בשעות היום לא היה לו שום צוות מתחתיו, נתתי לו את הצ'אנס. הפעילות שלו לוותה על ידי הרשות לשיקום האסיר. היינו איתם בתקשורת רציפה ומלאה. אלעד מאז עשה עבודה מצוינת כאשר בהתחלה רשות האסירים הגבילה את שעות העבודה שלו מ- 10:00 – 16:00 ולאחר מכן אני ביקשתי מהרשות שיישאר עד מאוחר יותר בשעה 20:00. אני בעד לעזור לשקם אנשים, אני לא נכנס להיסטוריה. אלעד מאוד ענייני ועוזר לאנשים".