1 צפייה בגלריה
ורון בבית המשפט. צילום: מקסים דינשטיין
ורון בבית המשפט. צילום: מקסים דינשטיין
ורון בבית המשפט. צילום: מקסים דינשטיין
הבוקר (יום א') גזר בית המשפט המחוזי על ורון 7 שנות מאסר בפועל בגין מעשה סדום ומעשים מגונים בשתי עובדות בבית הקפה ובבר שבבעלותו. בנוסף, גזר בית המשפט מאסר על תנאי לתקופה של שנתיים, כאשר התנאי הוא שלא יבצע עבירות מין במשך שלוש שנים החל מיום שחרורו מבית הסוהר.
יתר על כן, נקבע כי על ורון לפצות את אחת המתלוננות בסך 60 אלף שקלים, ואת המתלוננת השנייה ב- 20 אלף שקלים שישולמו תוך שלושה חודשים מהיום. ורון יפקיד את דרכונו ויחל לרצות את עונשו ב-13 לאוגוסט בכלא ניצן.
בחודש אפריל הוכרע דינו של איש חיי הלילה, אלעד ורון בבית משפט המחוזי אשר בסופו הורשע בכל העבירות המיוחסות לו בכתב האישום.
לפני כשנתיים הגישה פרקליטות מחוז ירושלים, בניהולה של עו"ד נורית לנגרטל, כתב אישום חמור נגד ורון, שהיה הבעלים של מספר מקומות בילוי בעיר. מאחורי האישומים הכוללים ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים, עומדות שתי עובדות בבר ובבית קפה שהיו בבעלותו (ששמם לא צוין במכוון בכתב האישום א.ב.ק.).
מכתב האישום עולה התנהלות בעייתית לכאורה של ורון, שכוללת סדרה של מעשים מגונים בכפייה במקומות ובמועדים שונים. בין היתר מדובר במעשים כגון: חשיפת איבר המין ללא הסכמה, מין אוראלי בכפייה במכונית ושליחת ידיים אל החזה ולתוך המכנסיים של עובדות.
עו״ד נורית לנגנטל, פרקליטות מחוז ירושלים: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וקבע כי העבירות בוצעו תוך ניצול המתלוננות במקום העבודה שבבעלותו של הנאשם והטיל עליו עונש מאסר ממושך. בגזר הדין ציינו השופטים כי חוויית ההשפלה וחוסר האונים שהיו מנת חלקן של המתלוננות גרמה להן לסבל אשר ימשיך ללוות אותן תקופה ממושכת. הפרקליטות מחזקת את ידי המתלוננות ותמשיך לפעול בנחישות כנגד מי שמנצל את כוחו וסמכותו ופוגע מינית".