בעיריית ירושלים ובאגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית בעיר הכריזו על התאריכים שבהם ייערכו ימי הסטודנטים בעיר. כזכור, אגודת הסטודנטים החליטה אחרי 12 שנים שלא לערוך את יום הסטודנט ביום ירושלים מחשש לפגיעה באוכלוסייה הערבית, ובקהילה האתיופית המקיימת ביום זה יום זיכרון, ועל כן מקיימת יום סטודנט נפרד בקמפוס ספרא בגבעת רם.
4 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
(צילום: טל שחר)

לילה לבן בעיריית ירושלים


יום הסטודנט של עיריית ירושלים ייערך בערב יום ירושלים, יום חמישי ה-18.5 באירוע גדול מאוד בכיכר ספרא. על במה תופיע הנציגה שלנו לאירוויזיון והזמרת נועה קירל, סאבלימינל והצל, רן דנקר והדיג'יי הירושלמי - סקאזי.​

4 צפייה בגלריה
רן דנקר
רן דנקר
רן דנקר
(צילום: טל שחר)

מההפקה נמסר: "ירושלים תזכה להיות הראשונה במדינה שתארח את נועה קירל לאחר האירוויזיון בתקווה גדולה שתזכה ותביא לנו המון כבוד נחת בימים שאנחנו בהחלט צריכים את זה. האירוע יהיה סופר מושקע ובהחלט יש למה לצפות".
יום חמישי ה-18.5 | פתיחת שערים -21:30 | לכרטיסים ומידע נוסף - לחצו כאן.

אגודת הסטודנטים


באגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית בירושלים יערכו את יום הסטודנט ביום רביעי ה- 24.5 בקמפוס ספרא בגבעת רם מול קהל של אלפי סטודנטים/ות ואנשי סגל וכיאה ליום הסטודנט – קוד הלבוש הוא לבן.

4 צפייה בגלריה
נונו ונינט
נונו ונינט
נונו ונינט
(צילום: ענת מוסברג ואבי רוקח)

האירוע יכלול את הזמרים מהשורה הראשונה: יונתן מרגי, נינט טייב, ורביד פלוטניק שיארח את נונו ירימו לכם ערב שכנראה הסטודנטים בירושלים אל ישכחו. ואם זה לא מספיק - גם די ג׳יי רועי אשכנזי יהיה שם כדי להקפיץ את הרחבה.

4 צפייה בגלריה
יונתן מרגי
יונתן מרגי
יונתן מרגי יופיע גם ביום הסטודנט
(צילום: דנה קופל)

יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות בעברית, יובל ריבלין: "אנו מתרגשים לחגוג כמדי שנה את יום הסטודנט יחד עם האמנים והיוצרים המובילים בישראל. יום הסטודנט בשבילנו הוא הזדמנות נדירה לאחד את הסטודנטים והסטודנטיות מכלל הקמפוסים, הפקולטות והחוגים במתחם אחד במטרה להתגבש, להכיר ובעיקר לשמוח. ב-24.5 זה קורה - אנו כבר מצפים ומחכים לפגוש את כולם".
יום רביעי ה- 24.5 | פתיחת שערים -19:00 | לכרטיסים ומידע נוסף - לחצו כאן.
פורסם לראשונה: 11:54, 01.05.23