הפוסט של סגן ראש העירייה שזעזע את הרשת: חבר המועצה, אריה קינג העלה פוסט חריג שבו הוא מציע יזמות עסקית לעודד הגירה של מי שאינו יהודי מחוץ לגבולות ישראל. הפוסט החריג עורר תגובות רבות: "אריה קינג הרבה אויבים כמוך הארץ הזאת כבר קברה. הפלסטינים לא יישברו".
2 צפייה בגלריה
אריה קינג
אריה קינג
אריה קינג
(צילום: רפי קוץ)

קינג כמי שידוע כקיצוני בדעותיו הפוליטיות, כפעיל ימין ומקים הקרן לאדמות ישראל, ובולט בפעילותו בנושא ההתיישבות היהודית במזרח ירושלים, כתב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו: "פילנתרופ יהודי ציוני פנה אליי, הוא מחפש מנהל עם ראש גדול, לטובת יזמות עסקית שתכליתה לעודד הגירה של מי שאינו יהודי, אל מחוץ לגבולות ארץ-ישראל. הכוונה היא לעודד את מי שאינו יהודי, לבצע רילוקיישן אל מחוץ לגבולות ארצנו. אם אתם מתאימים, צרו עמי קשר (בהודעת פייסבוק פרטית,מסנג'ר) ונקבע פגישה עם נציג הפילנתרופ".
קראו גם:
לפוסט היו מעל ל-140 תגובות שחלקן היו קשות וחלקן קשות אף יותר: "אריה קינג הרבה אויבים כמוך הארץ הזאת כבר קברה. הפלסטינים לא יישברו". גולש אחר כתב: "מזעזע. במיוחד כשזה מגיע מסגן ראש עיריית ירושלים".

2 צפייה בגלריה
הפוסט של קינג
הפוסט של קינג
הפוסט של קינג
(צילום מסך מתוך הפייסבוק)

עוד תגובה שחיברה את קינג לדעותיו של איתמר בן גביר, שכידוע מחזיקים בדעות זהות: "יש איזה בחור עם קבלות, איתמר בן גביר נסה איתו". "מדהים שאתה חושב שאתה יהודי. אשכרה נאצי. מקווה בשבילך שירחמו עליך כשזמנך יגיע", כתב גולש אחר. מנגד, היו גם תגובות בעד הרעיון שהציע קינג.

קינג: "הגיע הזמן לתת לדוברי הערבית את אותן ההזדמנויות שמוצעות לדוברי העברית בישראל"

קינג מסר בתגובה: "הגיע הזמן לתת לדוברי הערבית את אותן ההזדמנויות שמוצעות לדוברי העברית בישראל. כלל חברות ההשמה הבינ"ל שפועלות בישראל לא מפרסמות במדיה הערבית הכתובה, האינטרנטית והמשודרת, להבדיל מהשקעה גדולה מצדן בתקשורת שבשפה העברית. אני גאה בהיכרותי הקרובה ובעזרה שהענקתי ובכוונתי להמשיך להעניק ליהודי ציוני חם שמעוניין לשלב אידאולוגיה ועסקים, עידוד רילוקיישן לערבים מחד ועשיית רווחים מאידך. ישנם למעלה ממיליון ישראלים יהודים שגרים בחו"ל, המטרה של המיזם, היא שמיליון ישראלים דוברי ערבית יהגרו לחו"ל בתוך כ-25 שנה".