בשכונת ארמון הנציב טוענים כי לאחרונה הפכו חייהם של בעלי רכבים ברחוב דוד רזיאל לסיוט. אחרי שבעירייה קיצצו חניות רבות לצורך הקמת שביל אופניים, אלמונים התנכלו ובעזרת סכין השחיתו צמיגים של מכוניות.
1 צפייה בגלריה
חנית כחול לבן
חנית כחול לבן
חנית כחול לבן
(צילום: רועי אלמן)

"עד לפני מספר חודשים לא היו בעיות חניה", מספר תושב השכונה, "אבל העירייה קיצצה חלק מהכביש כדי להקים שביל לאופניים. בעקבות הצרת הכביש יש לאוטובוסים קושי ממשי לעבור בכביש וכדי לעבור צריך לעצור תנועה מצד אחד". "התחושה בקרב תושבי ארמון הנציב היא שמישהו שכח אותם", הוסיף וציין אלעד ואזנה, מועמד סיעת 'הליכוד ירושלים' למועצת העיר, שגם הוא מתגורר בשכונה.
"תכנון מקדמי טוב יותר, תוך התחשבות במאפייני השכונה המורכבים, היה מביא לתוצאה טובה בהרבה מהמצב הקיים. לא ייתכן ששכנות טובה תגיע לסיומה בהפקעת חניה מהתושבים. עם מעט מחשבה העו בודות והכנות התשתית היו עוברות בצורה הרבה יותר קלה". אלא שלצרה הזאת נוספה כעת מכה חדשה, מאחר שלאחרונה חתכו אלמונים צמיגים של רכבים רבים.

התושבים מודים שהם אינם יודעים אם מדובר בנהגים זועמים או בוונדליזם על רקע לאומני, כפי שקרה לאו חרונה בשכונת הגבעה הצרפתית. "בשבוע שעבר חתכו לי את צמיגי הרכב עם סכין", סיפר תושב המקום. "התוצאה היא החלפת ארבעת הצמיגים באוטו. הסכום שהוצאתי היה 2,000 שקל. הזמנתי משטרה למקום, אבל לא הלכתי להגיש תלונה".
מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "השביל המדובר נסלל לבקשת התושבים, בתיאום מלא עם המינהל הקהילתי ובשיתוף ציבור. סלילת השביל בוצעה תוך צמצום מספר חניות מועט בלבד, וזאת לאחר בחינת הסוגיה על ידי מהנדס תנועה, תוך ביצוע התאמות בשטח טרם סלילת השביל ובזמן העבודות והתייעצות עם תושבי השכונה והנהלות בתי הספר באזור. באשר למעשי ונדליזם ברכבי תושבים - יש לפנות למשטרת ישראל".