הנהג, הבכי בגן והמשטרה: גבר בעל חזות חרדית נכנס בסוף השבוע האחרון לגן ילדים בשכונת רמות וביקש לקרוא לילד בשם יוסי (שם בדוי) ולהחזיר אותו לביתו. "הוא נכנס לגן", שחזרה אחת העובדות בצהרון באותו היום בשיחה עם mynet, "הוא היה נראה חרדי רגיל לגמרי, אברך, וביקש לאסוף את הילד".
2 צפייה בגלריה
תינוק פעוט |
תינוק פעוט |
נהג ההסעות הגיע לגן ילדים כדי לאסוף ילד שלא זיהה אותו
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
העובדת שאלה את הגבר הזר מי הוא והוא השיב לה כי הוא נהג הסעות שצריך להחזיר את הילד לבית הוריו. היא קראה לילד אבל הילד סירב להתלוות לזר ופרץ בבכי. הגננת הוזעקה ושאלה את הילד אם הוא מכיר את הנהג והילד השיב שלא. "הוא אפילו לא ידע את שם המשפחה של הילד", סיפרה הגננת, "ואז הוא מלמל משהו והלך".
מאוחר יותר סיפרה אחת האמהות שהיא ראתה אותו עולה על טנדר שנראה כמו הסעה ועזב את המקום.
אמו של יוסי נבהלה והגישה תלונה במשטרה. "המשטרה הגיעה לפה וביקשה לרענן את הנהלים", אמרה הגננת. "למשל לא להכניס אף אחד לשטח הגן, גם לא את ההורים. הם אמרו שההורים יחכו לילדים שלהם בפתח הדלת והגננות יוציאו אותם אליהם".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
גן ילדים
(צילום: shutterstock)

למה? "כי משטח הגן אפשר בקלות לקחת את הילד בכוח ולברוח איתו".
העובדת, בחורה צעירה, נחקרה. "היא לא אשמה", אמרה הגננת, "גם בגנים אחרים אפשר להיכנס ולבקש ילד כזה או אחר. גם יכול להיות שהוא התבלבל בגן, הוא לא נראה היה חשוד. אנחנו מחכים שהמשטרה תמצא אותו, חבל שאין פה מצלמות".
הורים ששמעו על המקרה הציעו להודיע לגן על כל אחד שאוסף את הילד והוא אינו מוכר לצוות הגן, אחרות המליצו לא לרשום שמות על הכיפה כדי שזרים לא יוכלו לקרוא את שם הילד ולהציג את עצמם כאילו הם מכירים אותו. וכמובן להזכיר לילדים שוב ושוב שאין לדבר עם זרים ואין ללכת עם זרים.
המשטרה פתחה בחקירה, איתרה את הגבר ואז התברר כי אכן מדובר בנהג הסעות שהגיע לגן הלא נכון וכי לא מדובר בחשד לפלילים.