תקיפה קשה של קשיש בירושלים: תושב ימין משה, יוסי אבישר (82) הותקף לפני כשבוע וחצי לדבריו על ידי נהג. הסיבה: הנהג ביקש לחנות במתחם של חניה פרטית ואבישר ביקש ממנו להזיז את רכבו. בעקבות התקיפה אבישר אושפז בבית החולים שערי צדק עם פציעה קשה בידו ובקרוב הוא אמור לעבור ניתוח.
2 צפייה בגלריה
יוסי אביסר לאחר התקיפה בבית החולים
יוסי אביסר לאחר התקיפה בבית החולים
יוסי אבישר לאחר התקיפה בבית החולים
(צילום: באדיבות המצולם)
אבישר כבר זמן רב מטפל בהתנדבות במגרש החניה הסמוך לביתו: "אני מטפל בכל הבעיות שם, והכול בהתנדבות".
האירוע החל בשעות הצהריים כאשר הנהג הגיע למגרש החנייה הפרטי שבו הוא מטפל, ונכנס עם רכבו כאשר מיד איתו נכנס רכב נוסף ללא אישור. לדבריו אבישר הנהג התבקש לצאת מהחנייה מאחר ומדובר בחניון פרטי. הנהג טען בפניו שהוא רק מסתובב, אך לטענת אבישר הטענה היתה שקרית. הנהג כביכול עלה על מדרכה באזור החניון והחנה את רכבו. לאחר מכן אבישר, חזר על בקשתו לצאת מהחניה, אך הנהג ענה בשלילה.
אבישר היה בדרכו חזרה מהבית חולים, כאשר הוא נעזר במקל הליכה ולטענתו נהג הרכב התחיל להתווכח איתו. לאחר מכן הוא הוציא את הטלפון וצילם אותו ואת מספר הרכב. "הוא צעק עליי לא לצלם ולא הפסקתי. הוא דחף אותי עם שתי הידיים ונפלתי ושברתי צלעות, שברתי את יד ימין שלי", שחזר אבישר בשיחה עם mynet ירושלים.

קראו גם:

הוא עזר לך? "הוא בא אליי ורצה להזמין לי אמבולנס וטען שיהיה בסדר".
תגובת עו"ד של הנהג: "מרשי מכחיש כל קשר לאירוע שלכאורה התרחש ומאחל החלמה מהירה למר אבישר".

2 צפייה בגלריה
שערי צדק
שערי צדק
שערי צדק
(צילום: יואב דודקביץ')

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ובהתאם מיד עם קבלת התלונה אודות המקרה, נפתחה חקירה במשטרה. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי במסגרת החקירה בוצעו ועוד יבוצעו, מגוון פעולות חקירה בכדי לאתר ולעצור את החשוד במעשה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות , הכל במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד".