לתושבים בבית הכרם נמאס, והם פרסמו עצומה נגד עבודות התשתית שהעירייה מבצעת בימים אלה ברחוב אהרונוב. במשך שנים זה היה רחוב צדדי ושקט שהיה מוכר רק לחלק קטן מתושבי האזור. אבל בגלל ווייז ובעקבות הגידול במספר התושבים וכלי הרכב הרחוב הפך לנתיב תחבורה עמוס.
2 צפייה בגלריה
העבודות בבית הכרם. "בדחיפות ובקיצורי דרך"
העבודות בבית הכרם. "בדחיפות ובקיצורי דרך"
העבודות בבית הכרם. "בדחיפות ובקיצורי דרך"
(צילום: אתר עצומה)
בניסיון להתמודד עם הפקקים העירייה מרחיבה כעת את הכביש ומוסיפה נתיב תנועה נוסף. בעצומה שיועדה לראש העירייה נכתב בין היתר: "העבודות אינן כוללות פתרונות ניקוז והתמודדות עם שיפועי הקרקע; הן כוללות כריתת עצים ללא מענה נופי הולם; הן כוללות ביטול פחי אשפה קיימים. אין כל דחיפות או בהילות. זהו מקרה מבחן לדרכה של העירייה ולרצונה לפעול עם התושבים ועבורם". יצוין כי העצומה תוכננה להשיג 50 חתימות, אבל בתוך ימים ספורים היא השיגה כמות גדולה פי שלושה.

2 צפייה בגלריה
בית הכרם
בית הכרם
בית הכרם
(צילום: יואב דודקביץ')
יו"ר המינהל הקהילתי בית הכרם, רון לרמן, טוען כי לא רק שזו הפעם השלישית שמבוצעות במקום עבודות תשתית, אלא שגם התיאום מול העירייה לוקה בחסר. "ניסינו לברר מול הגורמים בשטח למה צריך את ההרחבה החדשה ועל מה כל הדחיפות הזאת. ביקשנו מ חברת 'מוריה' שקודם ישלימו להכשיר את החורשה שנהרסה בעבודות הקודמות ברחוב והיתה מקום פעילות הן למתנ"ס והן לתנועת הצופים, אבל הם אמרו שהאחריות שלהם היא אך ורק לעבודות החדשות. "בכל מקרה אין צורך בעוד הרחבה של הצומת ובהוספת נתיב במפגש עם שדרות הרצל. זה מיותר, מסוכן ויגדיל את היקף התנועה. להפך, צריך במפרים ולהאט את התנועה".
קראו עוד:

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "מקטע העבודות הראשון בוצע בצמוד לרחוב אביזוהר, עם הפעלת המרכז המסחרי. המקטע השני בוצע לפני כשנה וחצי והסדיר את הכניסות לחניון, את הפניות שמאלה, את מעבר החציה והסדרת הצומת. המקטע השלישי, המבוצע בימים אלו, הינו הסדר בטיחותי שנועד להשלים את המדרכות, לסמן מעבר חציה נוסף לכיוון המינהל הקהילתי, להסדיר את צומת היציאה מחניית המינהל ולהפריד את פניות הרמזור, במטרה לאשר נתיב פנייה נפרד לפנייה שמאלה. תכנון המקטעים נעשה בשיתוף ציבור רחב והוצג למינהל הקהילתי ולתושבים יותר מפעם אחת, ורוב הערותיהם הוטמעו".