בשורות משמחות לאוהבי הקניות: מתחם אאוטלט חדש, Brands Outlet, ייפתח במרכז Dcity במעלה אדומים כבר בסוף חודש ינואר. המתחם החדש, בבעלות דוב רבינוביץ', בעל עסקי אופנה בלונדון שהעתיק אותם לראשונה גם לישראל, מוקם בהשקעה של למעלה מ- 25 מיליון שקל בשדרת האאוטלטים החדשה של ה-Dcity, שמשתרעת על כ-10,000 מ"ר.
2 צפייה בגלריה
מישור אדומים
מישור אדומים
מישור אדומים
(צילום: עמית שאבי)

מתחם ה-Brands Outlet יתפרס על-פני 2,000 מ''ר ויציע מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בעשרות אחוזי הנחה. המתחם יכלול מחלקות בגדים, נעליים ואקססוריז של מותגים בינלאומיים מובילים, לנשים, גברים, ילדים ונוער.

2 צפייה בגלריה
מתחם האאוטלט במישור אדומים שייפתח
מתחם האאוטלט במישור אדומים שייפתח
מתחם האאוטלט במישור אדומים שייפתח
(צילום: יח"צ)

מנכ''לית מרכז Dcity, פנינה רווח מסרה: "מתחם האאוטלט החדש נפתח כחלק האסטרטגיה שלנו להפוך את מתחם Dcity למוקד מרכזי של חנויות אאוטלט ועודפים של מותגים פופולריים במחירים ברי השגה. בשנה שעברה נפתחו אצלנו חנות אאוטלט של מחסני חשמל וחנות ענק של מקס סטוק. במקביל, אנו נמצאים בתהליכי מו"מ עם רשתות מובילות לפתיחת חנויות אאוטלט נוספות בשדרת ההאוטלטים שלנו".

עוד בחדשות:

מרכז Dcity הוא מתחם הקניות הגדול ביותר בישראל, שממוקם בפארק ישראל במעלה אדומים. המתחם מונה למעלה מ-200 חנויות על פני שטח של 180,000 מ"ר. בין חנויות המתחם נמנות חנויות עיצוב, מחסני חשמל, מקס סטוק, ורדינון, ניקולטי, רנבי, פיטרו הכט ועוד. כמו גם חנויות אופנה ומרכזי אירועים.