כל כלה חולמת על אירוע שאף אחד לא ישכח. לרוע המזל, רבים מבין מי שהשתתפו בחתונה שנערכה בסוף השבוע שעבר, באחד מאולמות האירועים המוכרים בירושלים, אכן יזכרו היטב את החגיגה שהסתיימה עם כאבי בטן, הקאות ושלשולים. בני הזוג סירבו לדבר השבוע, אבל קרובי משפחה שלהם סיפרו כי כשליש מבין כ-300 המשתתפים באירוע דיווחו כי חשו ברע.
2 צפייה בגלריה
כולם יוכלו להתחתן
כולם יוכלו להתחתן
שעות של סיוט
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

2 צפייה בגלריה
סיוט אחרי החתונה
סיוט אחרי החתונה
סיוט אחרי החתונה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

"הגענו לחתונה לפני קבלת הקהל ועד סוף האירוע", סיפר השבוע חבר של החתן שהגיע עם אשתו ושלושת ילדיהם. "החשד שלי הוא בבופה. הבן שלי נרדם בחופה, והוא לא אכל בכלל באולם. הוא הספיק לאכול קובה, אורז ופרגיות וסבל משלשולים והקאות מיום שישי לפנות בוקר. גם אשתי ושאר הילדים סבלו מהקאות בשעות הראשונות, ואחר כך שלשולים. עשרות מהמשפחה הקרובה חזרו עם תסמינים דומים".
אורח אחר בחתונה סיפר: "הגעתי לאולם ואכלתי בקבלת פנים את הבשר וגם אכלתי בתוך האולם. כשחזרתי הביתה התחלתי להרגיש לא הכי טוב. התחלתי עם הקאות ונרדמתי ב-2. ב־8 קמתי משינה עם כאבי בטן חזקים ושלשולים במהלך כל היום. הגעתי עם התייבשות למוקד 'טרם' שם אמרו לי שיש לי קלקול קיבה ונתנו לי טיפול רפואי עם נוזלים. אמרו לי שתוך יומיים זה יעבור, אבל גם ביום ראשון המשכתי לסבול מכאבי בטן. מזל שהגעתי לבד בלי אשתי והילד כי אחרת כולנו היינו סובלים".


אורח נוסף שהגיע עם אישתו והילדים סיפר ל - mynet: "יצרתי קשר עם אח של החתן והוא סיפר שלי שהוא, אישתו ושלושת ילדיו עם קלקולי קיבה, כאבי בטן והקאות בלתי נסבלות". מהנהלת האולם נמסר: "אנו ממתינים לתוצאות בדיקת משרד הבריאות על מנת לבחון את הממצאים ולפעול בהתאם אליהם".