עובד נוסף במערכת החינוך שלי ירושלים פוטר בשל תמיכה בטרור, כך נודע ל-mynet ירושלים. מדובר בבית הספר חב"ד נער ישראל ששוכן בשכונת גילה.
1 צפייה בגלריה
מנקה בבית הספר
מנקה בבית הספר
עובד בבית ספר בירושלים פוטר לאחר שהביע תמיכה בטרור
(צילום: shutterstock)
לפני כשבוע פרסמנו כי עובדת בשירות הניקיון בבית הספר פוטרה לאחר שפרסמה ״סטורי״ אוהד על תקיפת ארגון חמאס וג'יאהד בדרום. במקומה מונה מנקה שגם פרסם פוסטים על רקע הסתה.
גלית עמר אם לילד בכיתה א' מבית הספר אמרה בשיחה עם mynet ירושלים: "לא ייתכן שהביאו לנו מנקה אחת שפיטרו בגלל שהיא היתה מסיתה נגד ישראל, ועשיו הביאו מנקה שפוטר גם כן, אנחנו דורשים שכל מנקה שמגיע לבית הספר ייבדק כמו שצריך. אנחנו מבקשים שהשומרים בבית הספר יהיו חמושים".

קראו גם:

בצל המלחמה בעזה, עיריית ירושלים שיגרה מסר חריף לעובדיה והזהירה אותם מהתבטאויות באמצעי המדיה הכוללת הסתה, אלימות, גזענות או לפגיעה ברגשות הציבור ובתדמית העירייה. "העירייה תפעל לנקוט צעדים משמעתיים כנגד עובדים שיפעלו בניגוד לאמור", כך כתב ראש מינהל משאבי אנוש, ליאור ישראלי.
כזכור, עיריית ירושלים פיטרה גם רכזת לווי הסעות בחינוך המיוחד, אמירה סלמן שכתבה פוסט תמיכה בחמאס. עובדת ניקיון באחד מבתי הספר כתבה "היום הגדול בחיי דורנו לחלוטין 7.10.23, עזה", צרפה תמונה של דגל ישראל, הפוסט נכתב לאחר שמצאו את מותם כ- 1,400 ישראלים ו- 2,800 פצועים. מיד לאחר שפוטרה מונה שוב מנקה אלא שגם הוא פרסם פוסטים אוהדים על פעולת ארגון החמאס והג'יאד האיסלמי.
מעיריית ירושלים נמסר: "עיריית ירושלים פעלה ותמשיך לפעול כנגד עובדים אשר מפרסמים התבטאויות של הסתה, אלימות, גזענות או פגיעה ברגשות הציבור. באשר לעובד הניקיון בבית הספר - הוא אינו עובד עירייה ופוטר על ידי חברת הקבלן. העובד לא הגיע למוסד החינוכי מאז שפוטר. עיריית ירושלים הנחתה לבחון ולבדוק רקע של כל עובד טרם קבלתו לעבודה. הנחייה זו כוללת גם עובדי קבלן".
פורסם לראשונה: 15:39, 24.10.23