חופשה מהגיהינום: בילוי זוגי שהחל בטבריה הסתיים בסוף השבוע שעבר בבית משפט השלום בירושלים. הפרשה החלה לאחר ששוטרים הוזעקו ביום שישי שעבר לביתה של תושבת האזור שגילתה כי הריהוט שלה הושחת בעזרת סכין. המתלוננת סיפרה לשוטרים כי מי שביצע את המעשה הוא בן זוגה, לאחר שהשניים רבו במהלך חופשה בצפון.
1 צפייה בגלריה
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזרת סכין
הגבר הודה שהשחית רכוש בעזת סכין
(צילום: שאטרסטוק)
לטענת האישה, כאשר הם הגיעו למלון הגבר נעל את דלת החדר ולא נתן לה להיכנס. בהמשך הוא פתח את החדר, ולדבריה, אחרי שגילתה כי נלקח כסף מהארנק שלה והעירה לו על כך, הוא דחף אותה בעוצמה. לאחר מכן היא נתנה לו מכה, ובתגובה הוא העיף אותה על המיטה. פרקליטו של החשוד טען בבית המשפט כי הראשונה לנקוט אלימות היתה דווקא האישה וכי מרשו רק הדף אותה ממנו.
אלא שבכך לא הסתיימה הפרשה. מפרוטוקול הדיון עולה כי במהלך הנסיעה הגבר החליט להשאיר את האישה באחת מתחנות הדלק של כביש 6. משם הוא המשיך לביתה של המתלוננת, נטל סכין יפנית והשחית באמצעותה את הספות, המזרן, המיטה וגם את הכיסאות שבמרפסת.

קראו גם:

במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים, אולם פרקליטו התנגד בטענה כי בשל מחסור במקום בבית המעצר, במשטרה עלולים להשאיר את הגבר בתחנת המשטרה. עורך הדין טען בדיון כי מדובר בגבר בשנות החמישים אשר במהלך המעצר לא קיבל מהשוטרים את התרופות שהוא זקוק להן. לכן עורך הדין הציע מעצר במחנה נחשון הסמוך למעלה אדומים או שחרור למעצר בית. לדברי הפרקליט: "בתי המשפט הביעו ביקורת לאחרונה על הפגיעה הקשה שנוצרת כשעצורים מוחזקים בתחנת משטרה ולא מועברים לבתי מעצר, והמצב רק הולך ומחמיר".


העבירות שהמשטרה מייחסת לחשוד:


  • תקיפה הגורמת חבלה
  • היזק לרכוש במזיד
  • איומים

הצעה למעצר בבסיס


בית המשפט קבע כי מעצר בבסיס נחשון אינו אפשרי, ולנוכח העובדה שלחשוד אין עבר פלילי ניתן להסתפק בשבעה ימי מעצר בית. בנוסף הוטל עליו להפקיד התחייבות עצמית בסך 5,000 שקל וערבות צד ג' בסכום זהה, וכן נאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת או עם בני משפחתה במשך שבוע.