נכנס, לקח והלך: בשנים האחרונות סניפי דואר ישראל הפכו יעד לביצוע אירועי שוד אלימים, אלא שבסניף דואר בירושלים הצליח לקוח לנצל כשל בפעילות הסניף ועובדיו, להיכנס לחדרו של המנהל ולגנוב שק כסף ובו מאה אלף שקלים במזומן. בתום חקירה החשוד נעצר.
2 צפייה בגלריה
דואר ישראל
דואר ישראל
דואר ישראל
( צילום: לירן תמרי)
האירוע הלא שגרתי התרחש לפני כשבוע בסניף הדואר בשכונת קרית יובל, כאשר לקוח בשנות ה-70 לחייו הגיע למשוך את כספי קצבתו. בזמן ההמתנה הבחין כי בחדרו של מנהל הסניף הושאר שק כסף על ידי בלדרים. הלקוח ניצל את העומס הרב, ובדרך שעדיין נבדקת על ידי המשטרה הצליח להיכנס לחדרו ללא הפרעה וליטול את שק הכסף שהכיל מאה אלף שקלים. את הגניבה גילו בדואר רק כשבוע לאחר מכן.
בפעילות מאומצת של חוקרי תחנת מוריה, שכללה ניתוח צילומי מצלמות אבטחה ואיסוף ממצאים, הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו של הגנב. בחיפוש שנערך ברכבו אותר סכום של 65 אלף שקלים, כאשר את שאר הסכום הגנב הספיק לבזבז על הימורים. הבוקר הוארך מעצרו בארבעה ימים.
2 צפייה בגלריה
הכסף שנגנב
הכסף שנגנב
הכסף שנגנב
(צילום: פרטי)
בהודעה שנשלחה לעובדים נכתב: "מקרה חמור מאוד בסניף דואר ירושלים. לקוח נכנס לחדר מנהל כאשר הדלת היתה סגורה אך לא נעולה, העובדים ישבו בקופות. הלקוח גנב 100 אלף שקלים". בנוסף, ההנהלה ביקשה לחדד את הנהלים.
מדואר ישראל נמסר: "הנושא נמצא בחקירת משטרה ואנו מנועים מלהגיב".