רצח בפסגת זאב: בשעה 17:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מגן דוד אדום במרחב ירושלים, על 2 גברים שנפצעו בארוע אלימות, ברח' שמואל תמיר כצנלסון בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים הדסה בהר הצופים, גבר בשנות השלושים במצב אנוש עם פציעות חודרות שלאחר מכן מת מפצעיו. גבר כבן 25 נבדק וטופל במקום במצב קל.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בפסגת זאב
זירת הרצח בפסגת זאב
זירת הרצח בפסגת זאב
(צילום: מד״א)

פאראמדיק מד"א אלדד בנשטיין וחובשי מד"א שמואל אורלוב ושמעון זלץ סיפרו: "היינו סמוך מאוד למקום והגענו מייד לזירה, ראינו גבר בשנות השלושים שוכב על המדרכה מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, הענקנו לו טיפול מציל חיים והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך טיפול כשמצבו אנוש, גבר כבן 25 התהלך במקום ולאחר בדיקות רפואיות הוא לא נזקק לפינוי״. עוד בחדשות:

מהמשטרה נמסר כי: ״בסביבות השעה 17:00 התקבל למוקד 100 במשטרת מחוז ירושלים, דיווח ממד"א על אדם שנפגע באירוע אלימות קשה בשכונת פסגת זאב בצפון ירושלים. למקום הוזעקו כוחות משטרה רבים, סגרו את הזירה, והחלו יחד עם שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים באיסוף ממצאים במקום.

2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בפסגת זאב
זירת הרצח בפסגת זאב
זירת הרצח בפסגת זאב
(צילום: דוברות המשטרה)

מהמקום פונה פצוע קשה מאוד עם פגיעה חודרת בפלג גופו העליון להמשך טיפול רפואי, ובתוך זמן קצר נקבע מותו בבית החולים. מפקד מחוז ירושלים הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם פיקוד מרחב קדם ותחנת שפט אודות המשך פעולות החקירה הנדרשות.
כבר בראשית החקירה המשטרתית התברר כי הרקע למעשה פלילי וחקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם. כאמור, שני החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במשטרה וחוקרי המשטרה ימשיכו לפעול לחקירת נסיבות המקרה עד למיצוי הדין עם המעורבים״
פורסם לראשונה: 17:31, 30.09.23