משטרת ירושלים עצרה אתמול (שני) גבר, תושב ירושלים בחשד לאיים לרצח את אשתו ואת ילדיו לאחר שהתבקש לשטוף כלים. האישה התקשרה למוקד 100 והזעיקה את המשטרה שעצרה את בעלה.
2 צפייה בגלריה
עצור ממזרח ירושלים
עצור ממזרח ירושלים
עצור
(אילוסטרציה: יאיר שגיא)
על פי ממצאי החקירה הראשונית, האישה סיפרה במהלך השיחה כי הבעל איים לרצוח אותה ואת ילדיהם. לטענתה הרקע לאירוע הוא בקשתה ממנו לשטוף כלים בזמן שהיא מסדרת מזוודה לנופש. בתגובה השיב: "נשים כמוך נרצחות" ו-"אני מבין את כל הרוצחים אם הנשים שלהם עשו את מה שאת עושה והן כמוך, מגיע להן להירצח".
עוד בחדשות:
במסגרת עדותה האישה תיארה כי לאירוע זה, קדמו אירועים אלימים נוספים שהתרחשו בתקופה האחרונה במהלכן תקף אותה, נשך אותה ונופף עם סכין בצורה מאיימת. הבעל נחקר והכחיש את הטענות.
2 צפייה בגלריה
סדנה לזיהוי אלימות במשפחה
סדנה לזיהוי אלימות במשפחה
סדנה לזיהוי אלימות במשפחה
(אילוסטרציה: shutterstock)
השופטת ענת גרינבאום – שמעון, מבית משפט השלום בעיר הורתה להאריך את מעצרו ביממה: "המשיב חשוד בביצוע עבירות איומים של תקיפת בת זוג ואיומים. מצאתי כי קיים חשד סביר הקשור את המשיב לביצוע העבירות המיוחסים למשיב".
סנגורו ציין כי "המשיב מובטל לאחר שסגר עסק בבעלותו. מטבע הדברים ובנסיבות הללו גורמות למתח בין בני הזוג, אולם במקרים כאלה, סלולה למתלוננת הדרך לפנות להליך של צו הגנה ולא לעשות שימוש במשטרת ישראל. מדובר בעבירה מסוג "עוון" שאינה מחייבת הימצאות במעצר של אדם נורמטיבי".