בהלה בבית הכרם: תושבות השכונה מדווחות לאחרונה על אלמוני חרדי שמטריד נשים. השיטה: הוא מבקש מהן לסייע לו לעמוד שתי רגליו ולאחר מכן מנצל את הרגע ומטריד אותן. ל-mynet נודע כי עד כה לא נמסרו פניות בנושא למשטרה ותיפתח בדיקה.
2 צפייה בגלריה
ג
ג
צעיר אלמוני קבוע מטריד את הנשים בשכונה
(צילום המחשה: shutterstock)
תושבת השכונה פרסמה פוסט ובו תיארה את ההתרחשות כשפגשה בו השבוע: "חזרתי מחברה ולפני שעליתי הביתה נשענתי על רכב חונה כדי לסיים התכתבות, בזוית העין ראיתי בחור חרדי מתקרב, כשהוא כבר היה ממש קרוב אליי הוא התיישב על הכביש במה שכנראה אמור היה להיראות כמו נפילה. הייתי עם אוזניות והוא ממש צעק לי 'סליחה, סליחה' וביקש שאעזור לו לקום.
"סירבתי לעזור והצעתי להזמין אמבולנס או להמתין שיקום בעצמו. הוא ממש התעקש. אמר שיש לו סחרחורת ושרק אעזור לו להגיע לספסל. התחנן ואמר שהוא לא מצליח לקום וחזר המון פעמים על הבקשה שאעזור לו לקום. כשעבר שם גבר, הצעתי שנבקש ממנו לסייע, הבחור "הנופל" קם מיד והלך במהירות".

קראו גם:

אותו תושבת מספרת כי רק לפני כמה שבועות הצטברו בקבוצת הוואסטאפ של השכונה מספר תלונות על מקרה זהה לזה שבחלקם הסתיים בנגיעות עם אופי מיני באישה שסייעה. "אני אישה מבוגרת שהכירה את הסיפור ואפילו אותי זה תפס קצת בהלם, לא רוצה לדמיין איך זה עלול היה להסתיים עבור נערה צעירה עם פחות ביטחון ופחות היכרות עם הרקע. הכוונות של האיש ברורות. ראיתי את הנפילה המבויימת, הרגשתי את הניסיונות הברורים לייצר מגע וראיתי את החשש כשהתקרב גבר, אין פה ספק". על פי תיאוריה האלמוני המטריד הוא בחור חרדי, נמוך, רזה ומרכיב משקפיים עגולים.
תושבת נוספת הגיבה על הפוסט וכתבה: "זה קרה גם לי. ניסיתי לעזור ולהביא לו מים וכשראיתי שחותר למגע, פשוט הסתובבתי והלכתי".

2 צפייה בגלריה
בית הכרם
בית הכרם
בית הכרם
(צילום: יואב דודקביץ')

בסיום הפוסט היא קוראת לנשים לדווח לה על אירועים דומים: "אני מבקשת שכל מי שחוותה מקרה כזה תפנה אליי כאן או בפרטי כדי שנתארגן ונבדוק איך אפשר להתקדם חוקית ומשפטית על מנת לוודא שהבחור מורחק מהשכונה. זאת אחריותנו כמי שחוו את זה לוודא שלא יקרה לאחרות".
פורסם לראשונה: 07:38, 10.07.23