בית”ר ירושלים ערכה אמש (חמישי) משחק מול פאוק סלוניקי ביוון במסגרת המשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג, אלא שביציע בו התמקמו אוהדי בית״ר האווירה היתה קשה במיוחד. צפו בסרטון:
תיעוד האלימות כלפי אוהדי בית״ר ירושלים

״הגעתי עם הבן שלי למשחק והייתה אווירה טובה. בתחילת המשחק שני מחנות האוהדים עודדו והייתה תצוגת קהל (אבוקות וכו׳ ח.ר) משני הצדדים״, סיפר ל-mynet שגיא בן סעדון, אוהד הקבוצה מראשון לציון. ״בתחילת המחצית השנייה כששוב התחילה תצוגת הקהל נכנסו עשרות שוטרים יוונים ופשוט היכו עם אלות את כל מי שהיה בדרך. לא עניין אותם מאיפה הגיעה המהומה, הם פשוט נכנסו והרביצו, אפילו לא ניסו להרגיע. הם נכנסו בכדי להכות ולהרגיע. בכל מקום מתוקן אם זה בכל אירופה ואפילו בישראל ברגע שיש תצוגת קהל אז יש מצלמות שמזהות ויודעות הכל. כבר לא נכנסים ופשוט מכים. זה לחזור עשר שנים אחורה. הייתה חוויה קשה״.

2 צפייה בגלריה
תיעוד המהומות
תיעוד המהומות
האבוקות במהלך המשחק
(צילום: mynet)

עופר שמאי, אוהד בית״ר, מירושלים סיפר: ״כבר עם הנחיתה הרגשנו לא בנוח עם בדיקות אקסטרא ושאלות. גם כשהגענו למלון היו מליון שאלות. כשהגענו לאיצטדיון הבדיקות היו מחמירות ביותר וגם היחס היה לא נעים״.
2 צפייה בגלריה
תיעוד המהומות
תיעוד המהומות
תיעוד המהומות
(צילום: mynet)
״אני יכול להגיד שאני מלווה את בית״ר שנים ולא היה לי נעים כשהחלה המהומה ביציע הייתי רחוק אבל זה התחיל בויכוח עם אוהדים שלנו אבל אחרי זה הם פשוט נכנסו ועפו על כולם. לא נעים בכלל״.
עוד בחדשות:
בסרטונים שהופצו מהאירוע ניתן להבחין כי לפחות אוהד אחד נפצע במהלך העימותים וכתוצאה מכך פניו התמלאו בדם. בתוך כך, המשחק המדובר נחשב למשחק הגנתי טוב עבור בית״ר שחוזרת הביתה עם תוצאה של 0:0 והצליחה להעביר את ההכרעה לאצטדיון טדי למשחק הגומלין שייערך בעוד שבוע. 
פורסם לראשונה: 02:46, 28.07.23