עברת את גיל 110? רשות ההגירה והאוכלוסין תמחק את הכתובת שלך ממרשם האוכלוסין, כך על פי הודעה שפרסמה הרשות.
4 צפייה בגלריה
קשיש יושב
קשיש יושב
עברת את גיל 110?
(צילום המחשה: shutterstock)
"לפי תקנות מרשם האוכלוסין תשס"ח 2008, תושב שגילו הרשום במרשם האוכלוסין הינו מעל 110 שנים ומעלה ונמצא כי לא משולמת לו גמלה לפי חוק הביטוח הלאומי, או לפי חוק הבטחת הכנסה ייחשב כתושב שמוחזק כלא פעיל והמען יימחק ממרשם האוכלוסין", נכתב במודעה.
עוד נכתב: "אם הנך עונה על הקריטריונים שנקבעו בתקנות, נבקשך להודיע תוך 30 ימים ללשכת רשות האוכלוסין וההגירה באזור מגוריך על המען בו הנך מתגורר. מי שלא יאשר את פרטיו מענו יימחק ממרשם האוכלוסין".

4 צפייה בגלריה
המודעה שפורסמה
המודעה שפורסמה
המודעה שפורסמה
(צילום: מתוך העיתון)

"מה שאבסורד בהודעה האם הגיוני בכלל שאדם בגיל 110 שאדם הוא מבוגר, יתחיל להודיע על הכתובת לרשות האוכלוסין, אסור להיכנס לפרטים האלה, הוא בכלל יכול ללכת ללשכת האוכלוסין לעמוד בתור, מספיק רק להציף מה קורה שם ולברוח לקילומטר, איזה אדם בן 110 ילך לשם, כל כך עצוב ואירוני", אמרה מנכ"לית בית פרנקפורט ויו"ר המועצה הירושלמית למען הזקן, סימה זיני בת 84, בשיחה עם mynet ירושלים והעבירה ביקורת על ההודעה של רשות ההגירה והאוכלוסין.
עוד הוסיפה זיני: "צריך לזכור שהאדם הזקן הוא עדיין אדם ולא אויר ולא רוח ולא איזה עבם אלא הוא ממשיך לפעול ולעשות את מה שהוא אוהב ומה שהוא צריך לעשות. בזה שהוא מזדקן זה עדיין לא אומר שהוא לא בעולם הוא עדיין נמצא מה זה הדבר הזה החוק הזה, זה לא נורמלי.
4 צפייה בגלריה
 סימה זיני
 סימה זיני
סימה זיני
(צילום: פרטי)


4 צפייה בגלריה
לשכת האוכלוסין וההגירה
לשכת האוכלוסין וההגירה
לשכת האוכלוסין וההגירה
(צילום: אוריה נחמן)

קראו גם:

"אני מודעת לזה זה מפריע לי ויש לי אנשים בבית פרנקפורטר, שנמצא דרך בית לחם 80. אנשים מבוגרים מאוד שהם הכי חכמים נבונים פעילים אם אדם מגיע לגיל מסוים הגיל לא קובע שום דבר, זה לא נורמלי שעל פי גיל ממתים אותם, מעיפים אותם מהעולם, יש המון אנשים מבוגרים בעלי הרבה ניסיון ומתפקדים יותר מאנשים צעירים יותר בגיל, הגיל לא קובע".
מרשות האוכלוסין ההגירה נמסר בתגובה: "מדובר במהלך שאנו מחויבים לו על פי חוק ובהתקיים תנאים מסוימים, יימחק המען של בני 110 ממרשם האוכלוסין. יובהר, כי לא מדובר במחיקת האנשים עצמם מהמרשם, אלא רק במחיקת המען שלהם".