גורם בכיר בהנהלת מגן דוד אדום בירושלים נעצר לחקירה היום (ה') על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בחשד למעורבות בפרשת ביצוע בדיקות הקורונה הפיראטיות. בית המשפט ידון מחר בבקשה להארכת מעצרו.
2 צפייה בגלריה
מגן דוד אדום ירושלים
מגן דוד אדום ירושלים
בכיר במד"א עוכב לחקירה
(צילום אילוסטרציה: לירן תמרי)
במסגרת חקירת הפרשה נקשר שמו של הבכיר בפרשה, בה עד כה נעצרו חמישה מעורבים בניהם עובדים ומתנדבים. בתחילת השבוע בית משפט השלום האריך את מעצרם של 3 מעורבים, בחשד לביצוע עבירות פליליות חמורות בניהן: קבלת דבר במרמה, גניבה בידי מעביד ועשיית מעשה העלול להפיץ מחלה – עבירה שדינה עד 7 שנות מאסר.
עוד בחדשות:
במד"א התייחסו אתמול לפרשה וציינו: "לפני מספר שבועות עלו חשדות על התנהלות פלילית לכאורה של כמה מתנדבים הקשורה באיסוף דגימות לזיהוי קורונה. מד"א פנה עם המידע הראשוני אל המשטרה, עוד טרם פרסום הפרשה, ודרש פתיחת בדיקה לבירור העובדות. במהלך חקירת המשטרה התברר כי ישנם מספר מעורבים שנחשדים במעשים הפליליים אשר על פי החשד לכאורה לקחו את החוק לידיים ועשו דין לעצמם.
2 צפייה בגלריה
אחד החשודים בבית המשפט
אחד החשודים בבית המשפט
אחד החשודים בבית המשפט
(צילום: רפי קוץ)
"יובהר כי מדובר במקרה חמור וחריג ביותר הדורש מיצוי מלא של הדין עם המעורבים. אנו מודים למשטרת ישראל על התגובה המהירה והחקירה המאומצת לאיתור החשודים. פעילותם בארגון של המעורבים הופסקה בתיאום עם המשטרה ואנו ננקוט נגדם בכל ההליכים הנדרשים על פי חוק. אנו מחזקים את ידיהם של עשרות אלפי עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום העושים בנאמנות ובמסירות לילות כימים למען בריאותם של אזרחי ישראל".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים