אמש נתבשרה משפחת קדוש בחדשות טובות במיוחד. לאחר חודש שבו שכב השף שלום קדוש בטיפול נמרץ במצב קשה, הוא שב להכרתו. למיינט ירושלים נודע כי לשמחת כל המעורבים, החל מאתמול בערב (ג') חל שיפור ניכר במצבו של השף, הוא מזהה את האנשים שסביבו ואפילו מתקשר עם סביבתו. נכון לעכשיו קדוש עזב את הטיפול הנמרץ והועבר לטיפול במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים הדסה עין כרם.
1 צפייה בגלריה
השף שלום קדוש
השף שלום קדוש
השף שלום קדוש
(צילום: שלומי כהן)
בסוף חודש אפריל הותקף ונשדד השף בתחנת הדלק ״פז״ ברחוב דרך בית לחם. בנסיונות להשתלט על הגנב, קדוש נחבט ברצפה והתמוטט. מאז הוא אושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, וסובל מחבלת ראש. השבוע כאמור הוא שב להכרה.
(תיעוד התקיפה. צילום מתוך מצלמות האבטחה: יוסי אלי, חדשות 13)
בתחילת החודש הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד החשוד בתקיפתו, תושב מזרח העיר, עלי אדקידק. על פי כתב האישום אדקידק המתין לרגע הנכון על מנת לגנוב את הכסף מתוך רכבו של השף קדוש. כאשר הבחין השף במעשיו, הוא החל לרדוף אחריו ותפס את ידו הימנית. על מנת להשתחרר ממנו הנאשם הדף אותו על הקרקע וכתוצאה מכך נחבט השף בעוצמה בכביש.
מהדסה נמסר: " השף שלום קדוש אשר נפצע באורח קשה במרץ 2021 ופונה להדסה עין כרם עם פגיעת ראש קשה, החל תהליך של חזרה להכרה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה, לאחר שהיה מורדם ומונשם במשך שלושה שבועות. צוות היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי עשה לילות כימים בטיפול בו. צוות המחלקה ממשיך לטפל בו ונכונה לו עוד דרך ארוכה בהמשך".