המשטרה עצרה היום (ד') חולה פסיכיאטרי כבן 48 בחשד שתקף אחות בחדר המיון בהדסה עין כרם. האחות נזקקה לטיפול רפואי במקום. על פי המשטרה החשוד תקף אותה בטענה שביצעה הליך רפואי "באופן רשלני".
1 צפייה בגלריה
האחות שנפצעה ובית החולים
האחות שנפצעה ובית החולים
האחות שנפצעה ובית החולים
(צילום: דוברות הדסה ורפי קוץ)
מהמשטרה נמסר: "שוטרים הוזעקו היום בצהריים אל בית החולים הדסה עין כרם בעקבות דיווח שהתקבל ממאבטחי המקום אודות חשוד (48) שתקף אחות בחדר המיון תוך שהלם בפניה במכת אגרוף וכתוצאה מכך נזקקה לטיפול רפואי. מאבטחי בית החולים בודדו את החשוד האלים ומיד עם הגעתם של השוטרים החשוד נעצר. מבירור ראשוני של האירוע עלה, כי החשוד תקף את האחות בטענה שביצעה הליך רפואי "באופן רשלני" לפני מספר ימים".
מהדסה נמסר: "באירוע חמור שאירע בשעות הצהריים, חולה פסיכיאטרי תקף אחות בחדר המיון בהדסה עין כרם. אנשי הבטחון של בית החולים ניסו להשתלט עליו יחד עם אח שניסה לסייע ונפגע בעקבות זאת משבר בידו. הנהלת בית החולים - נציגי רפואה, סיעוד ואדמיניסטרציה, הגיעו מייד לחדר המיון על מנת להביע תמיכה באחות ולוודא ביצוע תחקיר מיידי של האירוע. האחות סובלת מחבלות ושטפי דם בפניה ונמצאת במצב נסער ביותר.
"הדסה מגנה כמובן כל מקרה אלימות ולא תסבול כי יתרחש כנגד מי מאנשי צוותה. יחד עם זאת ברור שמדובר בחולה פסיכיאטרי שיש ספק אם הוא אחראי למעשיו. הדסה תמשיך לשמור על הצוות היקר שלה מכל משמר, למרות שחלק מהעיסוק המקצועי חושף אותו למקרים חריגים של אי שפיות".
בשבוע שעבר הותקף איש צוות על ידי מטופל ערבי בחדר המיון בבית החולים שערי צדק. בעקבות מעצרו של חשוד בתקיפה עשרות מבני המשפחה החלו להפר את הסדר וקראו קריאות לאומניות. חמישה מהם נעצרו.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים
פורסם לראשונה: 16:28, 19.05.21