בפעילות המשטרה ומשמר הגבול נעצרה אתמול (ד') עובדת זרה שמהלך עבודתה כמטפלת של זוג ניצולי שואה בשנות ה-90 לחייהם, גנבה את כרטיס האשראי שלהם ובאמצעותו משכה כ-100 אלף שקלים מחשבונם.
1 צפייה בגלריה
קשיש
קשיש
על פי החשד העובדת גנבה מהם 100 אלף שקלים
(צילום: shutterstock)
ראשיתה של החקירה הסמויה, בעקבות תלונה של זוג ניצולי שואה תושבי שכונת רחביה, וזאת לאחר פניה של הבנק בעקבות משיכות חריגות של מזומן באמצעות כרטיס האשראי של בני הזוג. לאחר מגוון פעולות חקירה והצלבות מידע שערכו חוקרי המשטרה ישראל בשיתוף עם חברות האשראי והבנק, עלה החשד כנגד החשודה שעבדה אצל הקשישים כמטפלת.
עוד בחדשות:
עם התקדמות החקירה חשפו החוקרים את דרך פעולתה שכללה משיכת כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך החודש האחרון שהסתכם בסכום של כ-100 אלף שקלים.
הלילה לאחר איסוף הראיות ואיתור בכתובת בה נמצאת החשודה ומעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו בלשי מג״ב לדירה בבני ברק שם הסתתרה החשודה מתחת למיטה. במהלך החיפוש בדירה נתפסו עשרות אלפי שקלים ומטבע זר. במהלך היום תובא בפני בית המשפט השלום בירושלים לדיון במעצרה.
המשטרה: "נפעל בכל האמצעים למיצוי הדין עם אותם חשודים, הפועלים במרמה כלפי בני הגיל השלישי שמנצלים את מצוקתם, גילם, הנגישות לרכושם ולעיתים אף אינם מסוגלים לדעת או לספר את שעובר עליהם".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים