דרס והפקיר: כתב אישום הוגש היום (ב') לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד רופא מירושלים, ג׳אלב סלהב הנאשם בדריסה והפקרה של הולך רגל בכביש 443.
2 צפייה בגלריה
הרופא הואשם בדריסת הולך הרגל והפקרתו
הרופא הואשם בדריסת הולך הרגל והפקרתו
הרופא הואשם בדריסת הולך הרגל והפקרתו
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
התאונה הקשה אירעה בחודש פברואר 2017 כאשר הרופא הירושלמי, שעבד ככירורג בחדר טראומה בבית החולים "אסף הרופא" סיים משמרת בארבע לפנות בוקר ויצא לכיוון ביתו בירושלים.
עוד בחדשות:
"הנאשם נסע בכביש 443 מכיוון תל אביב לכיוון ירושלים", כך על פי כתב האישום, "סמוך לשעה 05:50 עבר הנאשם את מחסום מכבים כשהוא נוסע במרכז הנתיב. באותה עת, בצומת חצה המנוח את הכביש מימין לשמאל במקום ללא מעבר חצייה. המנוח החל את חצייתו מאי התנועה במקום לנתיב של הנאשם".
על פי כתב האישום, הרופא לא הבחין במנוח ופגע בו בעוצמה. "כתוצאה מהפגיעה הוטח המנוח בצדו השמאלי של הרכב ובצדה השמאלי של השמשה הקדמית ברכב אשר התנפצה. המנוח הועף באוויר למרחק של 25 מטרים, נחת על הכביש ונפגע בראשו".
2 צפייה בגלריה
כביש 443
כביש 443
כביש 443
(צילום: רונן כרם)
לאחר הפגיעה, במקום להושיט עזרה למנוח ולהזעיק למקום כוחות הצלה הרופא עזב את המקום המשיך בנסיעה לכיוון ירושלים. "מיד לאחר התאונה עצר הנאשם את הרכב כ-20 מטרים אחרי מקום התאונה. כדקה לאחר מכן משהבחין בהתקהלות של פועלים רבים סביב המנוח, ובשל חששו כי יפגעו בו, המשיך הנאשם בנסיעתו לכיוון ירושלים".
"במעשיו המתוארים הנאשם היה מעורב בתאונה שבה נהרג אדם ולא עצר במקום התאונה או קרוב לו ככל האפשר כדי לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה ראשונה או להגיש עזרה ראשונה לנפגע התאונה על פי הכשרתו".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים