בדיוק במקום הנכון: מורה נהיגה מבית שמש ומתנדב מד"א, תומר נוני כנראה יזכור את שיעור הנהיגה הזה כל החיים.
1 צפייה בגלריה
תומר נוני
תומר נוני
תומר נוני."שמחתי לעזור ולעשות מצווה באמצע היום"
(צילום: דוברות מד"א)
במהלך אחד השיעורים הוא הבחין באישה הנמצאת במצוקה באמצע הרחוב כשבעלה לצידה. כשהוא פנה אל בני הזוג, הם סירבו בנימוס לעזרה והוא המשיך הנסיעה. לאחר מספר רגעים, הוא חש כי משהו אינו כשורה והחליט להסתובב על מנת לבדוק בשנית ולסייע. דקות לאחר מכן, בזכות תחושת הבטן וניסיונו הרב - יילד נוני את האישה ברחוב והציל את חייו של התינוק, לאחר שחבל התבור היה כרוך סביב צווארו.
עוד בחדשות:
על האירוע, סיפר נוני: "בפעם השנייה, לאחר סיבוב הפרסה, כששבתי עם אפוד מד"א והציוד הרפואי שיש לי באופן קבוע ברכב ככונן חירום של מד"א - בני הזוג היו רגועים יותר והבינו שאני כאן למענם. בעלה של היולדת היה בעיצומה של שיחת הטלפון עם מוקד 101 של מד"א שממש באותם רגעים הזניקו למקום אמבולנס.
על הלידה עצמה הוסיף: "תהליך הלידה היה כבר בעיצומו, חבל הטבור היה כרוך סביב צווארו של התינוק והבנתי מיד שמדובר במצב חירום. בני הזוג נבהלו ושאלו למה הוא לא בוכה, אבל לאחר מספר רגעים מורטי עצבים, כשהזזתי את חבל הטבור מצווארו של התינוק - הוא החל לבכות. האמבולנס בדיוק הגיע, הצוות חתך את חבל הטבור ופינה את היולדת והתינוק החדש לבית החולים כשמצבם יציב.
עוד סיפר: "במהלך שיעורי הנהיגה שהעברתי היו ארבע לידות שסייעתי לקבל ככונן מד"א בבתי היולדות ובמד"א בכלל מעל ל-20, אבל בפעם הראשונה יילדתי אישה ברחוב. התלמידה שלצידי הייתה בהלם והתלהבה מאוד מהאירוע ומהצלת החיים.
"אני שמח לעזור ולעשות מצווה באמצע היום, ככה ללא הכנה מוקדמת. זכיתי לעזור ולאחר הלידה המשכנו את השיעור כרגיל וכמובן פיציתי את התלמידה על הזמן האבוד. כל הסיפור הסתיים לאחר כ- 10 דקות ואני מודה שזכיתי להיות שם ולסייע".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים