אירועי בירת הנוער 2024 של ירושלים יוצאים היום (שני) לדרך וימשכו עד ל-31 באוגוסט. הם יערכו במתחם הסינמה סיטי ויציעו לבני הנוער שורה של אטרקציות. הפסטיבל נערך בהפקתה של עיריית ירושלים, באמצעות המחלקה לנוער - אגף חברה ובהפקת החברה העירונית 'אריאל.
3 צפייה בגלריה
בירת הנוער
בירת הנוער
בירת הנוער
(צילום: ארנון בוסאני)
3 צפייה בגלריה
בירת הנוער
בירת הנוער
בירת הנוער
(צילום: ארנון בוסאני)

במסגרת הפסטיבל יתקיימו הופעות של מיטב הזמרים והסטנדאפיסטים, שנבחרו על ידי בני הנוער בירושלים. בין האומנים שיופיעו השנה בבירת הנוער: ששון שאולוב במופע הפתיחה של הפסטיבל, גיא עמיר וחנן סביון עם שיחה מרתקת וצפייה בסרט חדש בבימויים, אמירם טובים, קווין רובין, ליאל אלי , אינדה גיים ומופע סיום של אבי אבורומי ונס וסטילה.
הפסטיבל יכלול מפגש עם משפיענים ויוצרי תוכן, מסיבת אוזניות, לילה לבן, ערב בהפתעה, הרצאות מרתקות, סרטים בעשה שקלים, מגרש כדורסל על הגג, מתחם פאן זון ועוד. הכניסה לפסטיבל היא לגילאי 13-18 והעלות לכל אירוע נעה בין 25-60 שקלים עם הטבה למחזיקי כרטיס 'ירושלמי'. רכישת הכרטיסים מתבצעת דרך אתר עיריית ירושלים.

3 צפייה בגלריה
מתחם בירת הנוער
מתחם בירת הנוער
מתחם בירת הנוער
(צילום: ארנון בוסאני)

לאורך החודשים יולי ואוגוסט יפעל גם מתחם נוער מרכזי וייחודי לנוער בסינמה סיטי, למפגשים ולפעילויות, מוסיקה וזמן של יחד. כמו כן, יינתנו הטבות למסעדות, לבתי הקפה, לסרטים וכל מה שבני נוער צריכים כדי לפגוש חברים ולהתאוורר בימי הקיץ החמים.


לדברי העירייה, ״פסטיבל בירת הנוער הינו חלק מעשרות אירועים, הופעות, מסיבות, תוכניות ופעילויות מגוונות שעיריית ירושלים יוזמת לבני הנוער בעיר לאורך כל השנה ובפרט בעונת הקיץ״.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״ירושלים, בירת התרבות, תעניק לנוער הירושלמי, קיץ גדוש באירועים, מופעים ופעילויות עם מיטב האומנים הישראלים, שנבחרו על ידי דור העתיד שלנו. פסטיבל 'בירת הנוער' הוא אחד מתוך מגוון אירועי תרבות מרהיבים וייחודיים שיבלטו בעיר לאורך חודשי הקיץ, בני הנוער שלנו וכל בית ישראל מוזמנים להגיע וליהנות מאווירה שרק ירושלים יודעת להציע."