סיעת הליכוד הודיעה כי יעל ענתבי תעמוד בראש הרשימה בבחירות למועצת עיריית ירושלים שיערכו ב-31 באוקטובר 2023. ענתבי, פעילה חברתית מפסגת זאב, מוכרת היטב בביצת הפוליטיקה הירושלמית המקומית.
2 צפייה בגלריה
לפי בבחירות מקומיות
לפי בבחירות מקומיות
לפי בבחירות מקומיות
(צילום: אבי רוקח)

היא שימשה כסגנית ראש העיר וחברת מועצה בין השנים 2008-2018 מטעם סיעת "פז – פסגת זאב על המפה". החזיקה בין היתר בתיקי התחבורה, התכנון העירוני, איכות השירות ואף הייתה יו"ר ועדת השמות בעירייה. לענתבי תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.

2 צפייה בגלריה
יעל ענתבי
יעל ענתבי
יעל ענתבי
(צילום: רפי קוץ)

אחריה ברשימה ימוקם אלעד ואזנה תושב שכונת ארמון הנציב, איש ציבור, פעיל חברתי, אשר נבחר לפני כחודש למקום הראשון בבחירות המקדימות בסניף ירושלים. אחריהם ברשימה אבי מויאל, יו"ר מינהל קהילתי מורשה ואסנקה יוהנה נציג העדה האתיופית. עוד בחדשות:
בתוך כך, בסביבה הטבעית של ענתבי נשמעים גם קולות אחרים. פעיל חברתי ותיק בפסגת זאב אמר ל-mynet כי: "מי שנעלם לחמש שנים ומופיע חצי שנה לפני הבחירות - לא ראוי מבחינתי לייצג. תוסיפי לזה את עניין החיבור עם מפלגה ארצית - וקיבלת מועמד לא מייצג מבחינתי. אני כבר מעל 20 שנה פעיל חברתי. פעלתי לפני הבחירות וגם לאחריהן. נציגים זמניים וכאלה שתולים בתפקיד כלשהו את הפעילות שלהם - לא מעניינים. "הפעילים החברתיים המובילים בשכונה ייכנסו בקרוב מפגש בו יוחלט במי ימליצו לבחור למועצת העיר, זאת לא למטרות פוליטיות - אלא להמשך קידום השכונה".
פורסם לראשונה: 18:46, 11.09.23