התעוררות חושפת את כל חברי הרשימה: לקראת הבחירות המוניציפאליות, תנועת 'התעוררות' חשפה אמש (א') את הרשימה המלאה שלה לבחירות המקומיות שיתקיימו ב-31 באוקטובר.
1 צפייה בגלריה
חברי סיעת התעוררות
חברי סיעת התעוררות
חברי סיעת התעוררות
(צילום: אסי אפרתי)
הנבחרת כוללת 12 ירושלמים, צעירים, חילונים, דתיים, בעלי דעות שונות ומגוונות שכולם בעלי מטרה משותפת- להגדיל את הכוח הליברלי המתון בירושלים. לאירוע, שהתקיים בביר בזאר הגיעו מעל 300 פעילים ופעילות התנועה.
במהלך האירוע אמר יו"ר התנועה אדיר שוורץ: "בשבועות האחרונים אנחנו מתלבטים האם לרוץ לראשות העיר. לאור כל הממצאים, כולל סקר מקיף שבודק את היתכנות הריצה, הבנו שמעשה כזה הוא חסר אחריות כלפי העיר ירושלים. אנחנו מציבים לעצמנו מטרה אחת בלבד – להגדיל את הגוש הליברלי במועצת העיר ולהוקיע את הכוחות הקיצוניים שמאיימים על חייו של הציבור הליברלי בעיר.

קראו גם:

"התרגלנו לשמוע אמירות מזעזעות מפיו של סגן ראש העיר המכהן, אריה קינג. הוא מכריז בקול רם ברור – הוא לא רוצה להט"בים בעיר, הוא לא רוצה מסעדות בשבת, הוא יעשה הכול כדי שהבריכה בהר חומה לא תיפתח בשבת. ועל זה אנחנו נלחמים בבחירות הקרובות. אני קורא לעמיתי, יוסי חביליו להצטרף אליי ולהכריז שלא יתן יד לקואליציה בה יושב אריה קינג. רק כך נצליח לשמור על הציבור הליברלי והמתון בירושלים".

נבחרת התעוררות לבחירות הקרובות:

יו״ר התנועה אדיר שוורץ
סיו״ר התנועה מרים סלע
אריאל בזיז, שריון של מפלגת ״המחנה הממלכתי״
חברת המועצה יערה שילה
איל השקס
נועה שלום, שריון של מפלגת ״המחנה הממלכתי״
אינגה גל מדורסקי
הרב יאיר פארן
מוריה רודל סילפן
מעיין סומניאק מור
אבי בן ז׳נו

חבר הכנסת מטעם המחנה הממלכתי, חילי טרופר: ״הסיפור של דתיים, חילוניים, מסורתיים וכל הרצף שבוחרים לחיות ביחד, לעשות ברית של מתונים, זה הסיפור של התעוררות. זאת הבשורה האמיתית של הבחירות הקרובות בירושלים״.
לכל העדכונים – חדשות ירושלים