יוצאת לדרך חדשה: חברת מועצת העיר ד"ר לורה ורטון (מרצ) משיקה את הסיעה החדשה שלה - "ירושלים דמוקרטית". כמו כן, בפרסומים ברחבי העיר יש מודעות בשפה הערבית ומודעות בצבעי גאווה.
1 צפייה בגלריה
לורה ורטון
לורה ורטון
לורה ורטון
(צילום: רפי קוץ)
חברת המועצה מטעם מרצ ד"ר לורה ורטון מתמודדת בסיעה חדשה בשם "ירושלים דמוקרטית" ומשיקה קמפיין בו מבטיחה לציבור כי היא תשמור על החופש שלהם. בנוסף, ורטון קראה לאיחודים של סיעות, ארגונים ואוכלוסיות שונות למחנה ליברלי ודמוקרטי גדול.

קראו גם:

ד"ר לורה ורטון: "היום אני משיקה את מסע הבחירות שלי ושל ירושלים דמוקרטית למועצת העיר. חשוב להמשיך לפתח את ירושלים כעיר תוססת, מגוונת וחופשית שמקדמת את השוויון בין כל תושביה ומכבדת את השוני בין האוכלוסיות הרבות החיות בה. כך, בקמפיין אנו פונים לאוכלוסיות וקהלים בירושלים התומכים בסובלנות ופלורליזם. אני מבטיחה לעשות הכול למען החופש של כל אחד ואחת בעיר".
עוד הוסיפה ורטון: "בבחירות האלה אני שואפת לייצר חיבורים רבים בהובלת 'ירושלים דמוקרטית', ברשימה שתייצג את כל מי שדוגל בסובלנות וחיים משותפים, בלי כפייה או כוחנות. ירושלים נמצאת בעיצומו של מאבק נגד כוחות חשוכים ושמרנים, ועלינו לעבוד יחד כד שירושלים תהיה עיר פלורליסטית ובירה ראויה למדינה שנוסדה על עקרונות דמוקרטים".