מסתמן: סגנית ראש העירייה לשעבר, יעל ענתבי תרוץ בראש הליכוד לבחירות המקומיות במקום אלעד ואזנה שנבחר בבחירות דמוקרטיות, כך נודע ל-mynet ירושלים.
3 צפייה בגלריה
אלעד ואזנה
אלעד ואזנה
אלעד ואזנה
(צילום: פרטי)
לפני כשבוע וחצי התקיימו בחירות מקדימות בסניף בירושלים – לסיעת הליכוד נבחרו 5 חברים - אלעד וזאנה, אבי מויאל, אסנקה יוהנס, אלעזר כרמל ויאיר גבאי. בראש הרשימה נבחר אלעד וזאנה, תושב שכונת ארמון הנציב, פעיל חברתי ואיש ציבור שפועל רבות ברחבי העיר ובשכונות שיחליף את סגן ראש העירייה, אלישע פלג.
ענתבי תושבת פסגת זאב ובעל תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית, היתה סגנית ראש העירייה וחברת מועצת העירייה בשנים 2008 עד 2018 והחזיקה בתיקים תיכנון עירוני, תחבורה, היתה יו"ר ועדת השמות ועוד.

3 צפייה בגלריה
יעל ענתבי
יעל ענתבי
יעל ענתבי
( צילום: רפי קוץ)

גורם המקורב לנושא אמר ל-mynet ירושלים: "כעת מסתמן כי מאחורי הקלעים כי מתנהל מו"מ לפני חתימות מול ענתבי שתנועת הליכוד תתחבר עם ענתבי שהיא תעמוד בראש, וזאת משום היא אישה מקצועית שמכירה את הפוליטיקה המקומית והגיעה להישגים רבים בתקופתה, זה אמור להיסגר בימים הקרובים, כי עד ה- 20 לספטמבר צריך לשלוח את הרשימות".
מה יהיה עם ואזנה? "הוא יהיה כנראה מספר 2".

3 צפייה בגלריה
חבר המועצה אלישע פלג
חבר המועצה אלישע פלג
חבר המועצה אלישע פלג. מי יחליף אותו?
(צילום: שלו שלום)

גורם בכיר בליכוד אמר השבוע ל-mynet ירושלים: "מדובר באחד השטיקים הגדולים ביותר שקרו במרכז סניף הליכוד בירושלים, היו בחירות דמוקרטיות וידעו מראש שיש לכאורה כוונה למנות את ענתבי והוליכו שולל את המועמדים. אוי לה לדמוקרטיה כזו שגם לאחר בחירות דואגים לחבל בה. יחד עם זאת אם זה יקרה אני ועוד רבים מחברי אשר התכוונו לבחור לרשימת הליכוד במועצה, נבחר ברשימות אחרות, אנו נבחר ברשימה אחרת כמו לדוגמא ברשימה של ראש העירייה, שם יש איש ליכוד".
יו"ר סניף הליכוד בירושלים, אילן גורדו מסר בתגובה: "לרשימת הליכוד בירושלים נבחרה רשימה איכותית המחוברת לשטח, לשכונות ולצרכי מצביעי הליכוד בעיר. חברי הרשימה, בראשם אלעד וזאנה ואבי מויאל, פועלים לעשות כל שביכולתם למען תושבי העיר ורואים את טובת ירושלים מעל לכל ובהתאם לכך בוחנים חברי הרשימה מספר אפשרויות לשיתופי פעולה שיגדילו את העשייה והצלחת הליכוד בירושלים".
יעל ענתבי: "אין תגובה".
אלעד ואזנה: "אין תגובה".