חקירתו של הפסיכולוג מירושלים יובל כרמי, החשוד בביצוע עבירות מין במטופלותיו ממשיכה להסתעף. מקורבים לפרשה הגישו למשטרה בימים האחרונים חומרים מתוך שיחת טלפון בהם נשמעת אחת המתלוננות כשהיא משוחחת עם כרמי יממה לאחר האירוע בו היא טוענת כי הוטרדה מינית.
1 צפייה בגלריה
יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלות שלו
יובל כרמי, הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלות שלו
הפסיכולוג החשוד בפגיעה מינית במטופלת שלו
(צילום: לירן תמרי)
כרמי, נעצר בשבוע שעבר בחשד בביצוע מעשים מגונים במטופלת בשנות ה-20 לחייה ובתשעה מטופלות נוספות. עם מעצרו סנגורו אמר כי "הוא מודה כי עבר על הקוד האתי כאשר אישר את דבריה של המתלוננת וכשאישר את המעשים המיניים החמורים. הוא נסחף לסיטואציה עם המתלוננת וחשב שמדובר ברומן".

תוכן אחת השיחות

מטופלת: ״זה לא היה סבבה, באמת הייתה האחריות שלך לעצור את זה. זה שגם רציתי וזה... יכול להיות טוב ויפה אבל זה לא היה אמור לקרות״.
כרמי: ״זה קורה וזה קורה הרבה פעמים, אני יודע על הרבה פסיכולוגים שזה קרה להם והלכו להתלונן. אני יודע על דברים יותר גרועים״.
מטופלת: ״בחוויה שלי זה לא היה ניצול ממש״.

תוכן שיחה נוספת

מטופלת: ״תגיד הכל, אני לא מתביישת״. כרמי: ״באמת? הכל?״ מתלוננת: ״אני לא מתביישת. תגיד״ כרמי: ״אני יודע שהתאהבת בי תוך כדי״ מתלוננת: ״נכון״
כרמי כאמור נעצר לפני כשבוע לאחר שהוצא נגדו צו מעצר. במסגרת מעצרו המשטרה החרימה את מחשבו האישי ומכשיר נייד. במהלך חקירתו כרמי לא מכחיש את קיום היחסים עם אחת המטופלות וטוען שבראיית עולמו היה מדובר ברומן אליו נסחף.
פורסם לראשונה: 21:18, 02.02.21