משפחת בליטי חוזרת לענף אולמות האירועים. המשפחה, שהפעילה אולמות שונים ברחבי העיר והסביבה ב-30 השנים האחרונות, פותחת עכשיו מתחם אולמי אירועים חדש במישור אדומים. בצמוד למתחם יפעל גם בית מלון בוטיק, ריזורט, הכולל 33 חדרי סוויטות מפוארים. ההשקעה הכוללת במתחם מוערכת ב-100 מיליון שקל, והוא נפתח ממש בימים האחרונים החל מל"ג בעומר.

6 צפייה בגלריה
אולם גאמוס
אולם גאמוס
אולם גאמוס
(הדמיה: snapshot)
6 צפייה בגלריה
אולם גאמוס
אולם גאמוס
אולם גאמוס
(צילום: snapshot)


המתחם מתפרש על שטח של 11 דונם. המקום ייקרא גאמוס (חתונה ביוונית) וניתן יהיה לערוך בו חתונות עד 1,000 איש, לצד כנסים מקצועיים ואירועים קטנים יותר.
משפחת בליטי עוסקת בתחום הפקת וניהול אירועים ושמחות כבר מעל 30 שנה. חנן בליטי, דור שני בתחום, חי ונשם את ענף האירועים עוד בהיותו נער. במהלך השנים הקימו וניהלו משפחת בליטי אולמי אירועים שהפכו למוסדות ידועים בעיר. החל באולמות אורה הוותיקים, דרך מרכז האירועים פביליון בתלפיות, ועד סוליס שהחל לפעול לפני שנתיים בלבד.

6 צפייה בגלריה
אולם גאמוס
אולם גאמוס
אולם גאמוס
(הדמיה: snapshot)
6 צפייה בגלריה
אולם גאמוס
אולם גאמוס
אולם גאמוס
(הדמיה: snapshot)

חנן בליטי מביא עתה את כל הידע והניסיון הרב שצבר עם בני משפחתו לענף האירועים והשמחות המשפחתיות למתחם החדש במישור אדומים. במקום ייערכו חתונות רבות משתתפים, לצד אופציות לשבתות חתן ואירועי בוטיק למספר משתתפים מצומצם יותר.

6 צפייה בגלריה
אולם גאמוס
אולם גאמוס
אולם גאמוס
(צילום: snapshot)

האולם המרכזי בגאמוס יעמוד על 1,300 מ"ר ללא עמודים, עם תקרה בגובה 10 מטר. גמישות עיצובית מאפשרת לשנות את פני האולם מקצה אל קצה, ולחלקו לשני חללים נפרדים המאפשרים עריכת שני אירועים בו זמנית, החל מ-100 ועד 1,000 מוזמנים, הודות למחיצה אקוסטית מבודדת לחלוטין. מערכות התאורה וההגברה הותקנו בהשראת המועדונים המובילים בעולם, עם סאונד עדכני, במות וריהוט מיוחד, אופציה למופע לייזר ומסכי לד מובנים ברזולוציה גבוהה ליצירת חוויית אירוע ייחודית.
6 צפייה בגלריה
אולם גאמוס
אולם גאמוס
אולם גאמוס
(צילום: snapshot)

החלל האולם מוקף בגן אירועים ענק המשקיף למדבר, בו יתקיימו קבלות פנים באווירה טבעית ובקונספט OPEN KITCHEN. בתקופת החורף יהיה שטח הגן מקורה.
בגזרת העיצובים, בעלי השמחה יזכו לחופה מעוצבת, עיצובים בסטנדרט גבוה ביותר, שולחנות עץ טבעי, מגוון סוגי כיסאות אלומיניום מרופדים, גן מעוצב, ריהוט גן ופינות ישיבה בשלל גוונים עם בר שתייה ותחנת קפה באווירה אירופאית. גם חדרי השירותים יהיו מעוצבים ומושקעים עם ניחוח של חו"ל.
לצד האולם החדשני, בעלי השמחה המעוניינים לחגוג במתחם זה יזכו לאופציה של שימוש בפטיו הכולל בריכה, חדרי אירוח למשפחה הקרובה, עם 33 חדרים מפוארים, חדרי סאונה יבשה ורטובה, ובריכה עם נוף מדברי. האורחים ייהנו ממטבח פתוח וממופע קולינרי של ארוחת טעימות שהופכת אט אט למסיבה של ממש.
הריזורט בגאמוס תוכנן לאירועים, כנסים ושבתות חתן, וכולל בין השאר בית כנסת וכל צורך אחר. חנן בליטי, מבעלי גאמוס: "כשהחלטתי לממש את חלומי ולבנות את 'גאמוס', זיהיתי מיד מחסור רב בהיצע אולמות וגני אירועים בירושלים. מזה כעשור אני אמון על בניית מתחמים בקנה מידה ארצי, והחלטתי להביא לידי ביטוי את הידע שצברתי בתחומי הבנייה והאירועים, ולשלב במתחם אחד חווית אירוח שהיא בית מלון פרטי, גן אירועים פתוח ואולם, שכולם תוכננו ונבנו לאחר חשיבה רבה ומדויקת על כל פרט ופרט."
למה מישור אדומים? "בחרתי במישור אדומים כי התוכנית הצריכה שטח עצום, שלא ניתן להשיג בשום מקרה בירושלים. יחד עם זאת, רציתי לבחור במקום סמוך לעיר, ומעלה אדומים מחוברת לירושלים. הנסיעה אורכת כ-10 דקות, אנחנו על כביש מספר 1, ומשרד התחבורה השקיע סכום עתק, למעלה ממיליארד וחצי שקל, במטרה לחבר את ירושלים וסביבתה למישור אדומים בקלות יתרה. יש לנו חנייה בשפע, ואין בסביבה מגורים, כך שאף אחד לא יופרע אם יערכו כאן אירועים לתוך הלילה, ולא יצטרכו להנמיך או להפסיק את המוסיקה גם בשעה 2 בלילה."