עידן חדש בבית"ר: משה חוגג וברק אברמוב חתמו בסביבות השעה 12:00 על העברת הבעלות של מועדון הכדורגל של בית"ר. העסקה יצאה אל הפועל אחרי לילה מרתוני בו גם חבר הכנסת ניר ברקת היה שותף ויצר למעשה פריצת דרך בעסקה אחרי שהבטיח לאברמוב תרומה בסך 2 מיליוני שקלים מתורם אוהב ירושלים מדרום אפריקה. בית"ר תיגש עכשיו לבקרה התקציבית בתקווה להעביר את תקציב העונה הקרובה ולצאת לעידן חדש.
1 צפייה בגלריה
אברמוב וחוגג בעת החתימה
אברמוב וחוגג בעת החתימה
אברמוב וחוגג בעת החתימה
(צילום: דוברות בית"ר ירושלים)

אמש הגיעו אל ביתו של אברמוב אוהדים רבים, תלו שלטים וביקשו ממנו לקנות את הקבוצה. "רק תרכוש אותה", כתבו על שלטים שנתלו ליד פתח ביתו.

אברמוב: "יש לנו דרך ארוכה. נצעיד את בית"ר למקומות טובים"

בעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, אמר לאחר רכישת המועדון: "אני שמח ונרגש להיות הבעלים של המועדון העצום הזה, אותו אני אוהד מאז שאני זוכר את עצמי. זוהי זכות שנפלה בחלקי ואני מאמין באמונה שלמה שנצעיד את בית"ר שלנו למקומות טובים. יש לנו דרך ארוכה, אבל הוכחתם לא פעם שזה לא מפחיד אתכם. 'בית״ר הדגל של המדינה' זה לא רק שיר ביציע, זאת אמת צרופה. אני יודע זאת. אתם יודעים זאת.


"עכשיו אנחנו צריכים לעשות את זה ביחד. לפרוס את הדגל הענק שלנו כדי שנוכל יחד להחזיר את בית״ר לקדמת הבמה, למקום אליו המועדון הענק הזה ראוי להיות בו. עברתם תקופה מורכבת מאוד של חששות ואי וודאות. זה קשה, אני יודע את זה. כאבתי את כאבכם, ועכשיו זה הזמן שלנו להתייצב כאיש אחד כדי לעשות את השינוי הנדרש. לשים הכל בצד ולהתאחד כאיש אחד לטובת עתיד בית״ר.
בית״רים יקרים, לאחר אינספור ההודעות והטלפונים שקיבלתי מכם, אני קורא לבוא ליציעים ולהרעיד ביחד את טדי. נגמרו המילים - עכשיו זה זמן למעשים. בכוונתנו לפתוח מחר את קמפיין המנויים, וזה הזמן שלכם להוכיח את נאמנותכם לסמל ולמנורה. אני קורא לכל אוהד ואוהדת של בית״ר בארץ ובעולם לתת כתף במאמץ המשותף ולעשות מנוי - לאבא, לילד, לאחות, לאמא. זה הזמן שלכם לפעול. לא בדיבורים, במעשים. אנחנו נדאג לקבוצה לוחמת על המגרש, אתם תדאגו לקבוצות לאבד נקודות כבר בדרך לירושלים. בעזרתכם ובעזרת השם נחזיר את הטירוף ליציעים, נחזור בכל הכוח".
פורסם לראשונה: 12:09, 10.08.22