מהר חומה לווימבלדון: אוראל קמחי, אלוף ישראל לנוער בשנתיים האחרונות ומדורג במקום ה־77 בעולם לנוער, עבר בהצלחה את שלב המוקדמות לטורניר הנוער בווימבלדון. קמחי גבר בתחילת חודש יולי על שני יריבים חזקים מאיטליה ואנגליה וזכה בכרטיס הנכסף לטורניר היוקרתי ביותר בעולם הטניס לנוער.
2 צפייה בגלריה
אוראל קמחי ומאמנו האישי יונתן כרובני בכניסה לווימבלדון
אוראל קמחי ומאמנו האישי יונתן כרובני בכניסה לווימבלדון
קמחי עם ?
(צילום: האלבום הפרטי)
במהלך ההכנות לטורניר הנוער בווימבלדון התאמנו והתחממו השחקנים הצעירים באותו מתחם אימונים של הכוכבים הגדולים של הטניס העולמי. קמחי זכה לשוחח עם מרביתם ואף הצטלם עם נובאק ג'וקוביץ'. בטורניר קמחי היה חלק מ־32 טניסאים מהטובים בעולם בשכבת הגיל שלו והפסיד בשלבים הראשונים.
קמחי החל לשחק טניס במועדוני 'טופ-טניס' בהיותו בן שבע תחת הדרכתו של המאמן הלאומי יונתן כרובני, שמשמש כמאמנו האישי עד היום.
חשוב לציין שמאחורי אוראל עומד צוות מקצועי וארגוני בראשותם של מנהל מועדוני טופ־טניס דני מזרחי ומנהל עמותת הספורט 'במידה טובה', שמפעילה את המועדונים, גבי גלר. "אבקש להבהיר שמלבד הסיוע שהעמותה מעניקה לשחקן, התמיכה באוראל מגיעה גם מאגף הספורט העירוני, משרד הספורט ואיגוד הטניס בישראל", אומר גלר. "אנו זקוקים לעוד אנשים שהספורט בכלל והטניס בפרט קרובים לליבם, במטרה להמשיך להגשים את החלומות של אוראל ועוד שחקנים מוכשרים".
2 צפייה בגלריה
קמחי עם ג'וקוביץ'
קמחי עם ג'וקוביץ'
קמחי עם ג'וקוביץ'
(צילום: האלבום הפרטי)
ומה אומר קמחי? "להגיע ולהיות חלק מהטורניר היוקרתי לנוער בווימבלדון זה בהחלט דבר מרגש ונקודת ציון חשובה בקריירה שלי. עם זאת אני מאוד מכוון מטרה להמשיך ולעבוד קשה ולהתקדם כמה שיותר. השאיפה למצוינות ולהיות הטוב ביותר הם ערכים שקיבלתי כבר מגיל צעיר. הטניס מעניק לי הרבה כלים לחיים וחלק גדול מהאישיות שלי הוא בזכות הטניס, כך שאני מקווה להמשיך להגיע ליעדים ולעוד פסגות".