אדומות משמחה: בעוד קבוצת הגברים נלחמת על חייה בליגה, קבוצת הנשים של הפועל קטמון ירושלים עשתה ביום שלישי בערב היסטוריה והעפילה לליגת העל. הפועל היא הקבוצה היחידה שיש לה ייצוג גם בליגת העל לנשים וגם בליגת העל לגברים. האדומות ניצחה במחזור הסיום בשלישי את מכבי באר שבע בחוץ 1:4. את השערים להפועל הבקיעו שחר חממי (צמד), קורל וקנין ונועה בר עוז. המתחרה של הפועל על העלייה, הפועל ת"א, הובסה 3:0 על ידי הראשונה בטבלה והעולה הנוספת, הפועל פ"ת.
1 צפייה בגלריה
חגיגות העלייה
חגיגות העלייה
חגיגות העלייה
(צילום: דניאל כהן)

סגל האדומות, מורכב מתמהיל שמשלב בתוכו את כל הגוונים של החברה הישראלית. סארה קורד ומאלק סלמן ממזרח ירושלים, סמדר כהן, חרדית בת 16 מחשמונאים, ומלכת השערים, אדווה בוכהולץ, יצרו קבוצה איכותית אבל גם מגוונת.
קפטנית הקבוצה רות פנחסי: "בדרך כלל ספורטאיות בארץ מסתובבות עם התחושה שלאף אחד לא אכפת, אבל פה זה אחרת, בקהילה האדומה של ירושלים. אנחנו נביא את הטירוף הזה לליגת העל".
מאמן הקבוצה זוהר קמינסקי סיפר: "אני גאה מאוד בשחקניות שלנו, שעשו דרך מדהימה ושיחקו כדורגל אטרקטיבי ושמח. תודה רבה לצוות המקצועי ולמועדון, שנתן את הכלים ואת השקט לאורך העונה".
יו"ר הפועל ירושלים יותם כרמון: "כבר מעל עשור שבהפועל ירושלים נבנית אימפריית כדורגל נשים.
משחקות אצלנו יותר נשים ונערות מבכל מועדון אחר, ואנחנו כל כך גאים בקבוצת הדגל הצעירה שלנו. אני רוצה להודות ל־USAID, שבזכות תמיכתם הוקמה הקבוצה, ול'אלטשולר שחם', שתמכה בקבוצה בעונה האחרונה".