1 צפייה בגלריה
עלי מוחמד, השחקן החדש של בית"ר ירושלים (צילום: עוז מועלם)
עלי מוחמד, השחקן החדש של בית"ר ירושלים (צילום: עוז מועלם)
עלי מוחמד, השחקן החדש של בית"ר ירושלים (צילום: עוז מועלם)
שוב הרוחות סוערות בבית"ר ירושלים: המועדון הודיע אתמול (ב') על צירופו של השחקן עלי מוחמד, מהלך שהצליח לעורר מחדש את המחלוקת סביב סוגיית השחקן הערבי במועדון.
מוחמד, שמגיע לבית"ר ממכבי נתניה, הוא בכלל נוצרי, אך עובדה זו לא הפריע לאוהדים רבים להגיב בצורה קשה ברשתות החברתיות נגד המהלך. בעקבות כך הוציאו בבית"ר הודעה רשמית בה גינו את הביקורת הזו.
"בימים האחרונים נכתבו תגובות ע״י מיעוט מקרב אוהדי הקבוצה בנוגע להחתמות עתידיות בקבוצה וכשעלה שמו של עלי מוחמד כמועמד להצטרף לקבוצה החלו גם להגיע איומים מפורשים מצד אותם אוהדים כלפי בעלי המועדון משה חוגג", נכתב שם. "עם רכישת בית״ר הצהיר חוגג מעל כל במה אפשרית כי יתבע כל אדם או גוף אשר יפגע במוניטין של המועדון ואכן זאת כוונתו במקרה הנ״ל.
"אנו מאושרים ושמחים לצרף את עלי מוחמד לשורות הקבוצה, מדובר בשחקן הזר הטוב בליגה בעונה שחלפה ויש כאן הצהרת כוונות ברורה. הקהל הנפלא והאדיר של בית״ר תומך ואוהב ללא תנאי, ואנו לא ניתן למיעוט לנסות להכתיב ולפגוע - לא במוניטין של המועדון ולא בהכנות לבניית קבוצה חזקה אשר תסב גאווה ואושר לכל אוהד ובוודאי תיאבק בכל הכוח על התארים".
בארגון האוהדים לה פמיליה מיהרו להרגיע את הרוחות והציעו שם פתרון מפתיע - מציאת כינויי ביציעים למוחמד. "אנו חוזרים ואומרים שאין לנו בעיה עם השחקן החדש שחתם, להפך, הוא שחקן מצויין ואנחנו שמחים שהוא מצטרף", נכתב בהודעה. "התקשורת עשתה מטעמים לא נכונים ופרשה את ההודעה כמו שהיא רצתה כדי שוב לסכסך בין הקהל לבעלים כי הם רואים את השקט השורר במועדון וזה עושה להם רע. אנחנו מברכים על כל החתמה שהיא טובה למועדון והאוהדים.
"יש הרבה שחקני כדורגל שנותנים להם כינוי. מסי מכונה הפרעוש והשחקן מוחמד סאלח מכונה 'מו'. גם אצלנו היו כינויים לכל מיני שחקנים וככה גם לעלי מוחמד יהיה כינוי בטדי, בכל מקרה מאחלים לשחקן בהצלחה, ברוך הבא ויאללה בית"ר".