1 צפייה בגלריה
  סאסי. אין קבוצה, אין מגרשים. צילום: שלומי כהן
  סאסי. אין קבוצה, אין מגרשים. צילום: שלומי כהן
סאסי. אין קבוצה, אין מגרשים. צילום: שלומי כהן
סאסי הפסיד: בית משפט השלום בירושלים, בראשות השופט אלעזר נחלון, קבע ביום ראשון האחרון, במסגרת התביעה של חברת שיכון ובינוי שיוצגה בידי עו"ד פז רימר נגד עמותת הכדורגל הירושלמית מיסודה של ס.א.ד.ר (יוסי סאסי), כי הפועל כלומר סאסי יפנו את המגרשים בקרית יובל עד לתאריך 31.7.2020. עוד פסק השופט נחלון כי סאסי ישלם הוצאות משפט בסך 2,000 שקל וכן שכר טרחת עורך דין בסך 20 אלף שקל.
בין היתר כתב השופט: "הנתבעת (סאסי, עמותת הכדורגל) יודעת שבעלת הזכויות במקרקעין היא מתנגדת להחזקתה במקרקעין כבר מראשית החזקתה לפני קרוב לחצי יובל, וכן היא יודעת על קביעות שיפוטיות הדוחות את טענותיה בנוגע לזכותה להחזיק במקרקעין לכל הפחות מזה כארבע עשרה שנים. ניתן היה לצפות כי הנתבעת (סאסי) תיערך לפינוי המקרקעין ללא שיהוי משמעותי".
זה לא המדור המשפטי, אבל נראה שהסיבה שבגללה סאסי הוציא לאט את נשמתה של הפועל היתה פשוט ללא סיבה. השאיפה או הביטחון שבגללו הפך את הפועל למגרש שיש לו קבוצה במקום לקבוצה שיש לה מגרש התברר כחסר כל היגיון. גם התקווה שסאסי יקבל פיצוי כספי משיכון ובינוי שבגינו החזיק בקרנות המזבח של הפועל התבררה כמשוללת כל יסוד.
השורה התחתונה: הפועל נמחקה, סאסי לא הרוויח כלום, ועכשיו נותר לראות עוד כמה זמן סאסי ימשיך להיאבק בערעור בערכאות משפטיות בהחלטה הזו, שגם היא תמשיך לנגוס במעט שנשאר ממועדון הכדורגל של הפועל.
את תגובתו של יוסי סאסי לדברים לא היה ניתן להשיג.
דודו סאסי: "פנה בבקשה לעו"ד אבי סגל".
עו"ד אבי סגל, פרקליטו של סאסי: "קיבלנו את פסק הדין ונלמד אותו ולאחר מכן נקבל החלטה מושכלת איך מתקדמים".