"ביג בלו" ליונס ירושלים עשתה את זה! ביום חמישי זכתה הקבוצה מהבירה בפעם השנייה באליפות ישראל לאחר קאמבק ענק כשניצחה את פיונירס תל אביב 36:44 בתום ההארכה.
האריות חזרו מפיגור 36:22 וכפו הארכה ראשונה בגמר הפוטבול הישראלי על התל אביבים בתוצאה 36:36. במצב זה התעלו שחקני הבלו ליונס בעיקר בזכות ה- MVP של המשחק בנימין שולץ והקוואטרבק דוד אבל.
המשחק נפתח מעולה עם טאצ'דאון של בנימין שולץ שקבע 8:0 לליונס, ארבע דקות לסיום הרבע הראשון השוו התל אביבים ל- 8:8 . הרבע השני היה בעיקר תל אביבי כשלמחצית ירדו הקבוצות בתוצאה 22:14 לתל אביב. במחצית השניה הפער גדל כאשר עלתה תל אביב ליתרון 36:28. שש שניות לסיום דוד אבל מצא את בנימין שולץ שעשה את הבלתי ייאמן והשווה את התוצאה ל- 36:36.
המאמן גני מידד סיכם את המשחק: "אני לא יודע מה להגיד, אין לי מילים, הייתה מלחמה עד הרגע האחרון נגד קבוצה מדהימה ולוחמים אמיתיים, הם מאומנים נפלא אבל ידינו הייתה על העליונה ואני שמח נורא ועכשיו אני רוצה לחגוג".
הירושלמים הצליחו לעצור את הפיונירס ואזי ג'קסי רץ כל הדרך לטאצ'דאון שנתן את האות ותחילת החגיגות של הירושלמים. "היה משחק מטורף חשבנו שלא נחזור אבל הראינו לחימה, הקבוצה הזאת הראתה כמה פעמים שאנחנו הקבוצה הכי טובה ואנחנו משפחה שנלחמת כמו אריות, הייתה עונה שבה הראינו לליגה מי הקבוצה הכי חזקה", סיכם ליאור מרקוז שחקן קו ההגנה הירושלמי.
הקבוצה חגגה בפתח תקווה יחד עם כ- 200 אוהדים משולהבים שהרימו את האווירה במשחק: "זה מדהים להגיע לכאן ולראות את האווירה הזאת, כיף שיש הרבה אנשים שמתחברים למשחק כמוני. עשינו את הדרך כדי לראות פוטבול ישראלי אמיתי ולא רק דרך הטלוויזיה", אמר אחד האוהדים שנכח במשחק.
נראה שאת החגיגה האמיתית יכולים לחגוג כל אוהבי הפוטבול בישראל שראו משחק ברמה גבוה ואווירה מדהימה במשחק. נתראה בשנה הבאה.