לאחר שנה שלמה של תחרויות בין קבוצות ליגת מאמאנט ירושלים בהובלת היו״ר דפנה פדיה ומטה יהודה, אתמול (ד') התקיימו משחקי הגמר בבית אמצעי ובית עליון. קבוצת קשת תלפ"ז בהובלת המאמנת דורית ארגוב, זכתה בגמר ותייצג את ירושלים בטורניר הכי גדול של מאמאנט שמתקיים אחד לשנה.
2 צפייה בגלריה
קבוצת מאמנט תלפ"ז
קבוצת מאמנט תלפ"ז
קבוצת מאמנט תלפ"ז
(צילום: שאול)
באולם נכחו משפחות רבות של האימהות שעודדו ושרו במהלך כל הערב. בסיום הערב חולקו גביעים לקבוצות השונות וגביעי הוקרות. ערב מרגש עם נשים עוצמתיות שנלחמו על המגרש כמו לביאות.

2 צפייה בגלריה
קבוצת מאמנט תלפ"ז
קבוצת מאמנט תלפ"ז
קבוצת מאמנט תלפ"ז
(צילום: שאול)

קראו גם:

שלי בן יהודה, קפטנית הקבוצה מסרה ל-mynet ירושלים: ״כבוד גדול לזכות בתחרות ולייצג בתחרות השנתית של מאמאנט את העיר ירושלים, המתכון שלנו להצלחה הוא שילוב צבעוני של נשים מדהימות שיחד מרכיבות את הקשת המופלאה שלנו״.
דפנה פדיה, יו״ר ליגת מאמאנט ירושלים: ״זה מרגש כל פעם מחדש לנצח, השנה הקבוצה שלנו תייצג את העיר ירושלים מול כל הערים במדינה וזה מרדגש מאוד. הייחודיות של הקבוצה שלנו טמונה באהבה ועבודת צוות, כל שחקנית מביאה את הכל למגרש ובעבודת צוות אנחנו מגיעות להישגים מדהימים. רוצה להודות לליגת מטה יהודה יו״ר שלה עמליה זקן על שיתוף הפעולה בחיבור הליגות השנה ולעיריית ירושלים על התמיכה בליגה לאורך כל השנה״.