מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים' יתקיים ב-18 ביולי בפעם הרביעית בהשתתפות אלפי רצות ורצים מכל רחבי הארץ והעולם . המירוץ יתקיים כחלק מאירועי המכביה שתיפתח בחודש יולי הקרוב במקביל למגוון רחב של אירועי ספורט שייערכו בכל רחבי הארץ כחלק מאירועי המכביה תחת הכותרת -'ישראל חוגגת ספורט'. מירוץ הלילה יחלוף על פני אתריה ונופיה המרהיבים של ירושלים, ביניהם: מוזיאון המדע, כנסת ישראל, האוניברסיטה העברית, גן הוורדים, מנזר המצלבה, אצטדיון גבעת רם וילווה במיצגי תאורה, מוזיקה ואווירה מיוחדת ומרעננת.
2 צפייה בגלריה
מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים'
מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים'
מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים'
(צילום: כפיים אקטיב)
ההרשמה למירוץ נמצאת בעיצומה וניתן להשתתף במקצה חצי המרתון (21 ק"מ) במקביל למקצים של ה-5 וה-10 ק"מ. כלל המשתפים ייהנו מערכת השתתפות, מדידה מקצועית והפנינג זינוק וסיום הכולל הפעלות אקטיביות ומסיבת סיום.
"אחד מיעדיה החשובים של עיריית ירושלים הוא קיום אירועים בינלאומיים בבירת ישראל ובכלל זה אירוח המכביה ה-21", אמר ראש עיריית ירושלים, משה ליאון. "אנחנו נערכים לקראת המכביה- חגיגת ספורט ייחודית וחוייתית עם עשרות אירועיה המגוונים שיתקימו בעיר, כמו גם מירוץ הלילה, ואני מזמין את כולם לקחת חלק במירוץ הנפלא הזה".
"מדינת ישראל כולה וירושלים בפרט הולכות לחגוג ספורט בקיץ הקרוב", הוסיף רואי הסינג, מנכ"ל המכביה. "אני בטוח שהאווירה והאנרגיות המדהימות של המירוץ לצד הנופים הקסומים שלאורך המסלול ימשכו אלפים רבים של רצות ורצים ואנחנו מודים לעיריית ירושלים על שיתוף הפעולה המתמשך והמסורת המיוחדת שיצרנו".
2 צפייה בגלריה
מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים'
מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים'
מירוץ הלילה 'מכביה בירושלים'
(צילום: כפיים אקטיב)

המכביה ה-21 היא אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם המתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. אל המכביה שתיפתח ב-14 ביולי ותימשך שבועיים, צפויים להגיע כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים. במסגרת המכביה ייערכו בכל רחבי הארץ עשרות אירועי ספורט הפתוחים לקהל הרחב שיתקיימו תחת הכותרת "ישראל חוגגת ספורט" בנוסף לשורה ארוכה של אירועים חברתיים.
להרשמה ולפרטים נוספים אודות המסלולים - לחצו כאן.