קבוצה של אנשי עסקים בינלאומית המורכבת מישראלים, יהודים אמריקאים ובריטים בראשות עורך הדין אייל בסרגליק, נמצאת במשא ומתן מתקדם לרכישת קבוצת בית״ר ירושלים, כך נודע ל-mynet. הצדדים הגיעו כבר להסכמה עקרונית על סכום העסקה הכולל ובימים הקרובים צפויה פגישה מכרעת במטרה לסגור את כל הסעיפים והפרטים הנילויים, זאת לאחר שמן הצד של בית"ר יועברו מסמכי השלמה בדבר עדכונים של דו״חות ההכנסות וההוצאות של הקבוצה וכן מסמכים בדבר התחייבויות קיימות ועתידיות של קבוצת הכדורגל.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית״ר ירושלים
אוהדי בית״ר ירושלים
אוהדי בית״ר ירושלים
(צילום: אוהד צויגנברג)
המשא ומתן נמשך כבר מספר חודשים במהלכן נערכו כבר סידרה של פגישות מול הממונים מטעמו של משה חוגג. בפגישות האחרונות הועבר בין הצדדים כבר מסמכים מפורטים ומספר טיוטות לקראת חתימה על הסכם המיוחל.
חלקו העיקרי של אנשי העסקים, המרכיב את קבוצת הרוכשים, לא יהיה ב״פרונט״ בניהול השוטף של קבוצת הכדורגל ולא מעוניין כלל בפרסום. המניע הראשי והעיקרי של הרוכשים העתידיים אינו כלכלי והעניין שהם מגלים בקבוצה נובע בעיקר ממניעים פטריוטייים אידיאולוגים של רצון להעמיד בבירת ישראל קבוצה שתהיה מבוססת כלכלית ויציבה ושתמודד בהצלחה גם במסגרות הבינלאומיות. ותביא השגים, כבוד והערכה לירושלים ולישראל.

הקשר הירושלמי

אמנם עורך הדין בסרגליק אינו ירושלמי וכך גם שאר החברים בקבוצת הרכישה של בית"ר, אך מי שיצר את הקשר הראשוני בין הרוכשים העתידיים לבית״ר ומשמש גם היום כמלווה פעיל בכל הפגישות של המשא ומתן שנערכו עד כה הוא ירושלמי שורשי, היועץ האסטרטגי רמי פירו, שבסרגליק נעזר בשירותיו מעת לעת. כמו כן גם איש סודו של פירו, איש העסקים שלומי בן גור, שאף הוא ירושלמי בכל רמ"ח אבריו ושותף סוד לכל המשא ומתן ולוקח אף הוא חלק פעיל בסגירת הקצוות במטרה להביא להסכם מכירה מגובש של בית"ר כבר בימים הקרובים לשביעות רצון כל הצדדים. מעורך דין אייל בסרגליק, הבעלים של קבוצת בסרגליק נמסר: "אני והקבוצה שבראשי, חברת בסרגליק יזמות והמשקיעים שאנו מלווים לא מנהלים מו"מ דרך דפי התקשורת. אנו נעשה הכל כדי לעזור לבית"ר שהיא מאוד יקרה לליבנו".
פורסם לראשונה: 16:58, 13.12.21