שני אוהדי הפועל ירושלים בכדורגל נעצרו אמש (מוצ״ש) במהלך משחק שנערך בין הקבוצה להפועל באר שבע, באצטדיון טרנר. במהלך המשחק, הודלקה אבוקה ביציע האוהדים של הפועל, ובתגובה נכנסו השוטרים לטפל באירוע. האוהדים זעמו על המהלך שלטענתם כלל אלימות קשה, וכאות מחאה החליטו כמה עשרות מהם לצאת מהאיצטדיון. במשחק, שנערך במסגרת המחזור השביעי בליגת העל, ניצחה באר שבע את ירושלים 3:1.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ירושלים  חוגגים
אוהדי הפועל ירושלים  חוגגים
אוהדי הפועל ירושלים
(צילום ארכיון: עוז מועלם)
״שוטרי משטרת ישראל עלו לטריבונה בסביבות הדקה ה-20 למשחק אחרי שאבוקה נדלקה ביציע על מנת ׳להשליט סדר׳״, נמסר ממועדון האוהדים. ״השוטרים נכנסו באלימות, ופוצצו במכות עשרות אוהדי הפועל ירושלים, נורמטיביים לחלוטין, ושלפו אותם בכח החוצה אנחנו קבוצת אוהדים. אנחנו זה הקהל - ואנחנו נותנים גב מלא לחברים ליציע. מאות מאיתנו יצאו במחאה. ככה לא אמור להיראות המשחק הזה. הספורט שייך לאוהדים. לא נסכים לאלימות משטרתית ביציעי הפועל ירושלים״.
2 צפייה בגלריה
המשחק אמש
המשחק אמש
המשחק אמש
(צילום: הרצל יוסף)
ממשטרת ישראל מרחב נגב נמסר בתגובה: "במהלך משחק כדורגל שנערך באצטדיון טרנר שוטרים ביצעו מעצרו של חשוד בהדלקת אבוקה ביציע וחשוד נוסף בגין תקיפת שוטרים. משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע בו התנהגותם הפרועה של אוהדים מסכנת את סביבתם ופועלת בנחישות להרחקתם למען בטחון קהל האוהדים הנורמטיבי".
פורסם לראשונה: 01:03, 24.10.21