עוזרים לאביגיל להחלים: קמפיין גיוס כספים נפתח השבוע עבור האוהדת המפורסמת אביגיל שרעבי שצריכה לעבור סדרת טיפולים וניתוחים מורכבת. שרעבי התייחסה היום (שישי) להתגייסות עבורה לאחר שהודיעה על הניתוח שהיא צריכה לעבור והסיוע הכלכלי שהיא זקוקה לו: ״חברים יקרים, משפחה שלי, דם שלי. אני מודה לכם מקרב לב על ההירתמות ועל הנתינה שלכם שחוצה גבולות, זה מחמם את הלב לראות איך כולכם התאחדתם מאחורי המקרה שלי ונרתמתם לעזור, באמת שאין לי מילים לתאר את מה שאני עוברת בזכותכם.
2 צפייה בגלריה
אביגיל שרעבי
אביגיל שרעבי
אביגיל שרעבי
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של בית"ר)

"השגנו את היעד של הכסף ואף מעבר לכך. בע"ה אני אעבור את הניתוח בחודש הקרוב וכל מה שיישאר מהתרומות יופנה לעזרה לנזקקים כמו שאני עושה כל יום בכל השנה. תודה רבה אוהבת אתכם. אביגיל שרעבי", הוסיפה.
בנוסף, הודיע אתמול בעלי בית״ר ירושלים, ברק אברמוב, כי החליט לתרום בשמו ובשם המועדון מחצית מהסכום של הטיפולים לשרעבי - 20,000 שקלים. "אנו מאחלים לאביגיל אריכות ימים ושתחזור אלינו ליציע בשיא הכוח", נמסר.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
אביגיל שרעבי
אביגיל שרעבי
אביגיל שרעבי
(צילום: ראובן שוורץ)

בעמוד הפייסבוק של המועדון כתבו: "אביגיל שרעבי היקרה שלנו. משפחת בית״ר ירושלים תמיד איתך. מקווים שביחד נהפוך את הפור. אתם מוזמנים לתרום ולשתף. אוהבים אותך. אביגיל צריכה לעבור סדרת טיפולים וניתוחים מורכבת ומבקשת את עזרת הציבור. אנחנו כאן להושיט יד".
לסיוע דרך הפייבוקס ותרומות נוספות - לחצו כאן.