ארגון הימין הקיצוני ׳לה-פמיליה׳ מתייחס לראשונה לדיווחים שהתפרסמו לאחרונה אודות כוונתם של אנשי עסקים מוסלמים מאיחוד האמירויות, לשתף פעולה עם בית״ר ירושלים ואף לרכוש את הקבוצה. הסכם השלום בין שתי המדינות נחתם אמש (שלישי) בין ישראל לבין הנסיכות הגדולה של המפרץ הפרסי.
2 צפייה בגלריה
פעיל 'לה פמיליה' אמש במתחם התחנה
פעיל 'לה פמיליה' אמש במתחם התחנה
פעיל 'לה פמיליה'
(צילום: יואב דודקביץ')
אתמול, בית"ר אישרה כי מתנהל משא ומתן עם משקיעים מאבו דאבי, מה שהצית את פעילי הארגון לפרסם את התגובה החריפה. ״כבר שבועיים שהיינו עדים לשמועות, הודעות ועוד שלל כתבות על כך שביתר מעוניינת להיכנס עם איחוד האמירויות לשיתוף פעולה במועדון, אם זה כשותפות באחוזי שליטה או תרומה למועדון״, כתבו בארגון. ״לא רצינו להתייחס לשמועות כדי שלא לגרום לכאוס גדול כל עוד הכל היה בגדר שמועה. עם זאת, בזמן שהמועדון אמר את דברו והוציא הודעה רישמית בנושא, הפך הדבר למעשי ולכן הגיע הזמן לעשות לכם סדר״.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
אנשי הארגון הוסיפו: ״אצלנו כסף לא משחק תפקיד - עקרונות לפני הכל. כולנו רוצים קבוצה אטרקטיבית שתרוץ חזק בצמרת, אבל המטרה אינה מקדשת את כל האמצעים. אוהד בית"ר אמיתי לא ימכור את עצמו ואת הקבוצה שלו בשביל שום תואר. אנחנו רק מזכירים, ירושלים היא עיר הקודש ליהודים, ובית"ר זאת הקבוצה היחידה בעולם שיש לה על החולצה את הסמל של הקדושה של העם שלה״.
בעלי הקבוצה, משה חוגג אמר בתגובה לדברים: "גזענות היא תוצאה של מוח רפוי"