העירייה אישרה תקציב בסך מיליון שקל לשדרוג מגרשי האימון של בית"ר בבית וגן.
בהתאם להסכם בין הנהלת הקבוצה לעירייה, בתמורה לשדרוג תאפשר בית"ר שימוש במתקני הספורט שלה בבית וגן לטובת משחקי המכבייה, ולטובת אליפות אירופה באתלטיקה קלה, שייערכו בשנת 2022, כמו בשאר מתקני הספורט השונים ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
מגרשי האימונים בבית וגן
מגרשי האימונים בבית וגן
מגרשי האימונים בבית וגן
(צילום: שלומי כהן)
כמו כן בית"ר תאפשר, בחמש השנים הבאות, שימוש במתקנים לטובת קבוצות ספורט אחרות בעיר לפי הצורך והעניין ועל פי שיקול הדעת של אגף הספורט בעירייה.
עבודות השדרוג יכללו בין השאר החלפה של הדשא הקיים בדשא סינתטי והחלפת התאורה המיושנת בתאורה חדישה, שתעמוד בסטנדרטים הבין־לאומים של ההתאחדות האירופאית. עוד מצוין בהסכם כי במידה ותצא לפועל היוזמה להעתיק את מגרשי בית וגן לאתר חלופי (כיום נבחנת האפשרות בארמון הנציב) או אז יחול ההסכם על המגרשים החלופיים בהתאמה.
סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, אלישע פלג: "מדובר ביוזמה שהוביל ראש העירייה משה ליאון. מסקר יסודי שנערך עולה כי קיים מחסור במגרשים מקצועיים בעיר, ובמיוחד לנוכח העובדה שהאצטדיון בגבעת רם עתיד להיסגר לשיפוצים. לפיכך נמצא הפתרון היצירתי שיאפשר להשמיש את מגרשי האימונים של בית"ר. כך כולם יוכלו ליהנות מהמגרשים המשודרגים, ובנוסף נגייס עוד משאבים ותקציבים לצורך העניין מגופים נוספים, כך שלא רק העירייה תישא בהוצאות".