עיריית ירושלים תקיים לראשונה בבירה את 'ירושלים צ'אלנג'', מרוץ שליחים הררי ומאתגר, שייערך ביום שישי, 07.05.21, החל משעות הבוקר.
1 צפייה בגלריה
כנסו לכושר
כנסו לכושר
כנסו לכושר
(צילום: חברת כפיים)
מרוץ השליחים מהווה את יריית הפתיחה לאירועי הספורט של אביב-קיץ 2021 של אגף הספורט בעיריית ירושלים, שכוללים מגוון רחב של אירועים מקצועיים ועממיים לכל המשפחה אשר יתקיימו בחודשים הקרובים.
מרוץ השליחים 'ירושלים צ'אלנג'', בהפקת חברת כפיים, מעניק למשתתפים חוויית ריצה ייחודית ושונה, שעוברת במסלולים המאתגרים של הרי ירושלים, דוגמת עין לבן, יד קנדי וחירבת סעדים, באוויר הפתוח, מול נוף עוצר נשימה ובאחד המסלולים היפים בארץ.
אורך המסלול הכולל של המרוץ הוא כ־30 ק"מ והוא מחולק לארבעה מקטעים של 10-6 ק"מ. כל קבוצת משתתפים תמנה 4-2 רצים/ות אשר יבחרו בעצמם את המקטעים שאותם הם ירוצו, ובסיום מקצה הריצה שלהם הם יעבירו שבב אלקטרוני, שיחליף את מוט השליחים המסורתי, לרץ הבא של אותה קבוצה. יצוין כי מדובר במרוץ שליחים תחרותי לכל דבר, עם מדידת זמנים בכל מקטע, כאשר הקבוצה שתסיים את המרוץ בשקלול הזמנים הטוב ביותר תוכתר מנצחת.
מרוץ השליחים של ירושלים יוזנק בשעה 06:30 בבוקר ממתחם אקווריום ישראל (בסמוך לגן החיות התנ"כי), שיהווה גם את נקודת הסיום. כמו כן קיימת נקודת החלפה מרכזית בחירבת סעדים, ולרשות הרצים יעמדו שאטלים ללא עלות מנקודת ההחלפה לקו הזינוק.
האירוע יתקיים על פי הנחיות משרד הבריאות והתו הירוק ובתיאום ושיתוף פעולה עם משטרת ישראל ומד"א. כל משתתף במרוץ יקבל במתחם הזינוק ערכת ריצה, שכוללת חולצה מנדפת זיעה, מספר חזה ואת שבב המדידה.
לפרטים ולהרשמה למירוץ - לחצו כאן.