1. בהפועל עובדים מסביב לשעון על מנת להתחזק בחלון ההעברות שבפתח. הקבוצה כבר הגיעה לסיכום עם החלוץ הברזילאי של הפועל איכסל, חוליו סזאר, שבמועדון מהצפון לא. ממש היו מרוצים ממנו ובעיקר הוא עצמו חיפש דרך לעזוב את הקבוצה. שי אהרון נסע השבוע לפגישה עם ראשי איכסל והציע פיצוי כספי נדיב לראשיה על מנת שישחררו את סזאר להפועל. אלא שביום שני, משחק נהדר של הברזילאי במדי איכסל שניצחה את הפועל ר"ג 3:1 כשסזאר כובש את השער הראשון ומצטיין. אחרי המשחק, באיכסל הבינו שני דברים: הראשון, אם יש להם איזשהו סיכוי לעלות ליגה הוא טמון ביכולת של סזאר. השני: אם יוותרו על הברזילאי אין הרבה סיכוי שימצאו תחליף הולם.
1 צפייה בגלריה
בוזגלו. זה לא יקרה
בוזגלו. זה לא יקרה
בוזגלו. זה לא יקרה
(צילום: אורן אהרוני)
אהרון שהיה השבוע טרוד בלא מעט עניינים אישיים קיבל בשלישי בבוקר טלפון עם ההודעה הבאה: "סזאר לא הולך לשום מקום, הוא נשאר אצלנו". במקביל לדברים האלה, ניהלה הפועל גם משא ומתן עם חלוץ בני סכנין מוטי מלכה אחד מאלה שהובילו סכנין בעונה החולפת לליגת העל. מלכה העדיף בסופו של יום להישאר בצפון וחתם בנוף הגליל. בהפועל גם בדקו את אפשרות צירופו של החלוץ הגינאי של הפועל כפר סבא, קרפאלה סיסוקו, (21 186 סנטימטרים). סיסוקו שיחק בעונה החולפת בדאלקורד מהליגה השניה בשבדיה וכבש עבורה שבעה שערים ב-15 הופעות. עונה קודם לכן שיחק באקילסטונה מאותה הליגה והיה חלק מנבחרת גינאה הצעירה. צירופו עדיין תלוי בעלותו הכספית וברצון של כפר סבא לשחרר אותו. עוד שעלה הוא זה של מייקל אולהה, בעונה שעברה בהפועל תל אביב וכרגע, חלוץ כפר שלם. בכל מקרה, אהרון מחפש בנוסף לחלוץ גם שחקן קישור פנטזיסט, משהו בסגנון של ערן לוי או רועי דיין כדי לשדרג את איכות הסגל.
2. הסיפור הבא יכול היה להיות אחד הסיפורים הכי סקסיים בכדורגל הישראלי של עונת המשחקים הנוכחית כשבהפועל בדקו לאחרונה את צירופו של מאור בוזגלו. פרט לעובדה שמדובר בכוכב (לא רק כדורגל אלא גם ובעיקר כוכב מדיה) זו היתה סגירת מעגל נפלאה לבוזגלו עצמו שגדל במחלקת הנוער של הפועל (התגורר ברחוב אורגוואי בקרית יובל מרחק הליכה ממגרש הפועל בשכונה) אלא גם סגירת מעגל עבור יעקב בוזגלו.
למי שפספס, בוזגלו סניור, עלה לבוגרים של הפועל ב-1974, שיחק בה במשך רוב הקריירה שלו והוא חתום על השער שהעלה את הפועל ליגה בפנדל מול רמת השרון בעונת 1984-1985. כרגע לפחות המועמדות של מאור בוזגלו נפסלה מהטעם הפשוט שאף אחד בהפועל לא יכול לדעת באיזה כושר הוא נמצא, והאם הוא מסוגל, אחרי קריירה כל כך ענפה, לשחק בקור מקפיא במגרשים כמו זה של כפר שלם או של עפולה כשהאופציה החלופית היא להתפרנס מהכסף שהוא תבע מהפועל תל אביב ומתוכנית הריאלטי ה'בוזגולוס' שמשודרת ביס.
3.עד שהפועל תתחזק, היא עושה את העבודה שלה על המגרש בצורה מעוררת כבוד. הניצחון מול כפר שלם, בשישי שעבר, אמנם היה מינמילי משער נגיחה של עידן שמש ועוד אחד בפנדל של בן מיזן בדקה ה-90 אבל מה שמעודדת במיוחד, זו העובדה שהפועל לראשונה מזה שנים, מגיעה למשחקים שהיא פייבוריטית ברורה בהם, עם הצניעות הנדרשת ועם מאסה של אגרסיביות. למי ששכח נזכיר שלפני שתי עונות, דווקא מול יריבות שהתמודדו על ירידת ליגה כמו מרמורק ובני לוד, הפועל, אז כקטמון, התרסקה. הניצחון מול כפר שלם לא יכול במקרה הזה להיות מובן מאליו בטח כשהפועל מסיימת משחק נוסף ללא ספיגת שער.
4. הפועל קיבלה הודעה ביום רביעי, שלשום, לפיה משחק מול הפועל פתח תקוה יתקיים אתמול (חמישי, 14:00 אצטדיון המושבה). במועדון חוששים שהשבתת הליגות באדיבות הקורונה עד ל־23 בינואר (לא סופי), תהרוס להם את הרצף ואת הריצה ותחזיר אותם אחורה. "במומנטום החיובי שבו אנחנו נמצאים, השבתת הליגות עלולה לגרום לנו נזק אדיר", אמרו במועדון.