אחרי הסערה, הודיע אמש (מוצאי שבת) בעלי בית"ר משה חוגג כי השחקנים ימשיכו להתאמן ב-14 לחודש אחרי שהגיע להסכמה עם משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
"חשוב לי להבהיר בראשית הדברים שרק עתיד הכדורגל הישראלי עומד לנגד עיני ואני פועל בשבועות האחרונים לילות כימים על מנת להחזיר את הענף לפעילות", כתב.
"לאחר סופשבוע רגוע חשבתי שוב על דבריי מיום חמישי נגד ארז כלפון ומשרד הבריאות, בעוד אני חושב שמנהלת הליגות עשתה עבודה רעה מאוד בניהול המשבר הנוכחי, לא היה נכון לתקוף אישית את ארז, מדובר באדם שעשה עבודה טובה במנהלת עד היום ולמעט המקרה הזה אני והוא מסתדרים מעולה.
"כתבתי שהכל פוליטי, במשברים כאלו קל לראות מי נגד מי, האינטרסים והאינטרסנטים פתאום בולטים ושקופים ובהיבט הזה היה טוב וחשוב לראות את המושכים בחוטים נחשפים.
"היו רגועים, בית"ר לא נמצאת בשום סכנת הדחה משום מפעל אירופאי, כל מה שאנחנו עושים נבדק לפני עם כל הגורמים הרלוונטיים, הכל לפי חוק.
"ביום חמישי הגעתי להסכמה עם משרד הבריאות שהבטיחו: דבר ראשון חזרה לפעילות מלאה ב14 לחודש, דבר שני פיצוי כספי מלא לכל הקבוצות על תקופת הסגר. בתמורה הסכמתי להפסיק להתאמן עד ה14 לחודש למרות שאנחנו מתאמנים על פי חוק.
עוד הוסיף: "האיומים על הקנסות לקחו אותי אחורה, היה לי חשוב להבהיר שאיומים וקנסות לא יגרמו לי לחדול מהמאבק הצודק ולכן נתתי הוראה להמשיך להתאמן גם אתמול. לאחר שהבהרתי את הנקודה ושוכנעתי שמשרד הבריאות יעמוד במילתו אני עוצר את אימוני בית"ר עד יום רביעי. מחכה ומצפה לחזרת הליגה ויותר מכל, לחזרת הקהל בהקדם האפשרי".