היסטוריה גדולה בספורט הישראלי: השייח חאמד בן חליפה אל נייהאן מאבו דאבי שבאיחוד האמירויות בדרך להפוך לשותפו של משה חוגג בבעלות על בית"ר ירושלים. חוגג חשף היום (שישי) כי השייח הציע לרכוש 49 אחוז ממניות המועדון ויותיר את חוגג כבעלים המשמעותי.
2 צפייה בגלריה
בן חליפה ואוהדי בית״ר
בן חליפה ואוהדי בית״ר
בן חליפה ואוהדי בית״ר
(צילום: פרטי, עוז מועלם)
"אני שמח ונרגש שקיבלנו הצעה רשמית מהשייח חאמד בן חליפה, חלק ממשפחת המלוכה", גילה חוגג במסיבת עיתונאים שנערכה בזום. זאת, אחרי שפורסם לראשונה ב-ynet על יציאתו של הבעלים לאיחוד האמירויות במטרה לנהל מגעים עם משקיע. "קיבלנו מכתב כוונות. זה עדיין לא חוזה חתום. יש עוד כמה שלבים כדי לסיים את הדבר הזה כמו בדיקת נאותות. קיבלנו מכתב רשמי עם הצעה חתומה וזה דרמטי ומשמעותי".
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך ל-mynet נודע כי במהלך השבוע 2 הצעות קונקרטיות לרכישת ביתר כי אמירים מדובאי בסופו של דבר עלו על שרטון כי גורמים בכדורגל הישראלי סיפרו לאמירים שמדובר במועדון גזעני.
ראש העיר ירושלים, משה ליאון שוחח מוקדם יותר היום עם השיח חמאד בן כאליפה ועם בעלי קבוצת בית"ר ירושלים, משה חוגג על הצעת הרכישה שהתקבלה. השיחה הייתה ידידותית וחמה ובה נתן ראש העיר, משה ליאון את ברכתו להצעה ואמר: "בשמי ובשם תושבי העיר ירושלים אני מאחל בהצלחה בסגירת העסקה ומאחל לכולנו הרבה רגעי נחת והישגים בארץ ובאירופה".